Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Aveti probleme? La Vodafone puteti sa "chat-uiti" cu "call-center-ul"

Aveti probleme? La Vodafone puteti sa "chat-uiti" cu "call-center-ul"
de la 19 Feb. 2014
Aveti probleme? La Vodafone puteti sa "chat-uiti" cu "call-center-ul" Tags: call centerchataplicatievodafone

Vodafone adduce, in premiera, serviciul de relatii cu clientii mai aproape de utilizatori, prin intermediul chat-ului mobil. Serviciul poate fi utilizat, gratuit, de catre toti clientii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activa la Internet, atat prin aplicatia MyVodafone, pentru iOS si Android, cat si prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.


Serviciul de chat mobil este disponibil, in acest moment, de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar sambata, duminica si de sarbatorile legale, intre orele 8:00-18:00. In scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clientii serviciilor de business. De asemenea, in perioada imediat urmatoare, serviciul de chat va fi disponibil si in versiunea de browser MyVodafone.
 
“70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone isi doresc sa interactioneze cu consultantii nostri prin chat mobil. In prezent, avem noua canale de servicii de relatii cu clienti, constand in numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook si chat mobil. Raspundem, si in felul acesta, tendintei utilizatorilor, de a migra din ce in ce mai mult catre online, pentru o experienta confortabila si mereu la indemana”, a spus Ana Alexe, Director Customer Operations.
 
Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, in aplicatie si in chat este gratuit, pentru toti utilizatorii Vodafone.
 
Pentru a intra in legatura, online, cu un consultant al serviciului de relatii cu clientii, utilizatorii trebuie fie sa se autentifice in MyVodafone si sa acceseze butonul de chat, fie sa activeze mai intai chat-ul si ulterior sa se autentifice.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement