Cum ameninta smartphone-urile din China produsele de la Samsung si Apple
chinagadgetsamrtphoneapplesamsung
Smartphone-urile din China, apreciate pana acum drept alternative de slaba calitate, incep sa devina produse tot mai performante. Pe piata mondiala a smartphone-urilor, produsele chinezesti se bat acum de la egal la egal cu concurenti mult mai cunoscuti.
Producatorii din China ies pe piata internationala cu produse proprii, iar unii dintre ei cunosc un real succes in vanzari.
Expertii in domeniu ne anunta ca aceasta tendinta este vizibila pe piata smartphone-urilor.
De exemplu, ca urmare a vanzarilor spectaculoase, doua firme care produc telefoane inteligente, Huawei si Lenovo, se afla tot mai aproape de Samsung si Apple, amenintand suprematia acestora.
Analistii de la compania de cercetare IDC au observat ca firma Huawei a lansat tot mai multe smartphone-uri vandute sub marca proprie.
Potrivit sursei citate, Lenovo a ajuns pe a patra pozitie la vanzari fara sa fie prezenta pe piata din SUA si Europa de Vest.
Cei de la Lenovo au cumparat Motorola Mobility, asa ca au sanse ca firma lor sa vanda produse si pe aceste piete, noteaza Tech News.
Producatorii din China au ajuns la nivelul de a crea smartphone-uri care pot concura la caracteristici modelele americane si sud-coreene.
Expertii sustin ca dispozitivele premium chinezesti sunt executate din componente de top, au un design placut si sunt tot mai subtiri.
In cazul preturilor, se observa ca noile modele de gadget-uri chinezesti de top nu sunt deloc ieftine. Acestea au ajuns sa intre in competitie cu modelele de anul trecut ale firmelor mari precum Samsung si Sony, care inca se vand pe piata.
Totusi, printr-o politica agresiva de marketing producatorii din China incep sa castige din ce in ce mai mult din cota de piata a concurentei.