Nokia pregateste o campanie de repozitionare a brandului. Investitia: 80 milioane lire sterline
nokiacampanietelefoanemicrosoftwindows 7apple
Nokia va investi 80 milioane lire sterline in campania de repozitionare a brandului si intentioneaza sa se relanseze in parteneriat cu Microsoft.
Campania finlandezilor de la Nokia va incepe in octombrie, cand compania va lansa primul sau telefon cu sistem de operare Windows 7, informeaza
Brand Republic. Campania de sase luni a fost creata de mai multe agentii de publicitate din contul global al Nokia. In Marea Britanie, Nokia lucreaza cu Wieden & Kennedy si Fallon and R/GA.
Nokia apeleaza astfel la una din ultimele solutii, repozitionarea brandului, pentru a-si recupera cota de piata in fata rivalilor tehnologici Apple, RIM si HTC. In luna aprilie, directorul executiv al Nokia, Stephen Elop, a declarat ca fabrica va taia 7.000 de locuri de munca, dintre care 700 doar in Marea Britanie.
Nokia spera ca parteneriatul cu Microsoft sa "sperie" concurenta formata din Apple si terminalele cu Android. In paralel, Nokia va desfasura o campanie publicitara pentru smartphone-urile cu tastatura Qwerty.