Nokia se concentreaza pe aplicatiile locale, pentru a se diferentia de rivali
nokiaaplicatiiapplegoogleandroidtelefoane mobile
Nokia intentioneaza sa dezvolte aplicatii specifice fiecarei regiuni in parte, pentru a se diferentia de Apple si Google (Android).
Compania a decis sa nu lanseze cel mai nou smartphone al sau, N9, in Marea Britanie, informeaza
Brand Republic. Nokia a trecut printr-un an dificil, in care a pierdut cota de piata in favoarea rivalilor tehnologici. In martie, compania a taiat 7.000 de slujbe, inclusiv 700 in Marea Britanie, in efortul de a ramane competitiva pe piata.
Masura n-a ajutat insa Nokia sa iasa din impas. Nokia doreste acum sa se diferentieze de iPhone si rivalii cu Google Android prin dezvoltarea unor aplicatii locale. Reprezentantii companiei au declarat ca multe dintre aplicatiile pentru Windows Phone 7 vor putea fi instalate pe oricare alte terminale, care utilizeaza sistemul de operare de la Microsoft.
Nokia are 55.000 de aplicatii pentru propriile sisteme de operare, in timp ce Microsoft dispune de 25.000 de aplicatii pentru Windows Phone. Apple dispune de 425.000 de aplicatii, iar Android de 200.000. Intre timp, Nokia a dezvaluit detalii despre noul sau N9, care este dotat cu camera de 8 megapixeli si capacitate de stocare de pana la 64 GB. Telefonul a atras laudele criticilor, cel putin pentru moment.
Compania a declarat ca telefonul va fi vandut in Noua Zeelanda, Malaezia si Australia. Deocamdata, tarile europene importante, precum Marea Britanie, Italia, Franta, Spania si Germania, nu au fost mentionate. Luna trecuta, Marketing a relatat ca Nokia si-a "incheiat socotelile" intr-o disputa legala cu Apple, referitoare la o serie de brevete. Apple a fost de acord sa plateasca pentru utilizarea tehnologiei producatorului finlandez de telefoane mobile. Isi va reveni Nokia? Ramane de vazut.