Piata tabletelor a obosit
tabletepiatainovatieproduseconsumatorisua
Consumatorii cumpara tablete intr-un ritm alert, dar in pofida acestei evolutii, 60% dintre adultii americani nu detin inca o tableta, potrivit unui studiu Pew Internet Research.
Producatorii de tablete, precum Samsung, Apple, Amazon si Microsoft, precum si altii, incearca sa cucereasca toate nisele de consumatori, oferind dispozitive de marimi diferite, cu functii avansate si preturi competitive. Momentul este excelent pentru consumatori, dar nu si pentru inovatie, precizeaza analistii.
"Piata tabletelor a obosit", a declarat Mike Feibus, analist al TechKnowledge Strategies. "Dezvoltarea tehnologica a tabletelor este lenta".
"Avem tablete pentru copii, tablete cu TV integrat, tablete rezistente la socuri si chiar tablete care pot fi montate pe perete", a spus Ben Bajarin, analist Creative Strategies. "Piata este saturata".
Pe masura ce piata se imparte in segmente, apar noi nise si consumatorii merg in directii diferite.
Numarul americanilor care detin o tableta a crescut cu 25% fata de 2012, potrivit Pew. Aceasta goana dupa produse reprezinta un mare "plus" pentru consumatori.
"Vrem produse unice", a spus Jon Peddie, presedintele Jon Peddie Research. "Unul din motivele pentru care tabletele sunt atat de populare pe piata este cel legat de oportunitatile pe care ni le ofera. Inainte de aparitia tabletelor, ne multumeam doar cu PC-urile".