Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reper istoric pentru Ericsson in Romania: Compania aniverseaza 20 de ani de activitate

Reper istoric pentru Ericsson in Romania: Compania aniverseaza 20 de ani de activitate
de la 24 Sep. 2014
Reper istoric pentru Ericsson in Romania: Compania aniverseaza 20 de ani de activitate Tags: ericssonclientiteleviziuneliam coffeyabonatiserviciiamerica de nord

La 20 de ani de la infiintare, Ericsson Romania a reusit sa creasca de la o echipa de doar 8 oameni la aproximativ 3.000 de angajati pana la finalul anului 2014.


Aniversarea a coincis si cu o serie de alte evenimente marcante pentru companie, cum ar fi semnarea unor acorduri de servicii de administrare de retea care ii vor permite Centrul de Servicii Globale din Romania sa se dezvolte in continuare. Anul viitor, Centrul intentioneaza sa isi mareasca echipa actuala de 1.900 de specialisti cu inca 300 de persoane si sa isi extinda oferta cu servicii dedicate companiilor media si de televiziune. 

Aniversarea Ericsson a fost marcata printr-o intalnire cu Prim-Ministrul Romaniei Victor Ponta si Ministrul pentru Societatea Informationala Razvan Cotovelea si vizita Excelentelor lor la Centrul de Servicii Globale. 

“Sectorul IT&C este un sector cheie care va sustine, alaturi de alte cateva sectoare importante precum energia, cresterea economica europeana in urmatorul deceniu. De altfel, in Romania, valoarea exporturilor de servicii informatice a fost anul trecut mai mare decat cea a turismului. Cifrele sunt graitoare si arata o piata solida, companii locale si multinationale care si-au dezvoltat an de an competentele, creand mii de locuri de munca pentru specialisti. Sustinem si incurajam toate companiile care, precum Ericsson, aduc plus valoare pe termen lung domeniului IT&C si investesc deopotriva in oameni si in tehnologie”,  a declarat Razvan Cotovelea, Ministrul pentru Societatea Informationala.

„Suntem mandri ca, in acesti 20 de ani, am contribuit la modelarea realitatii de astazi: o piata de telecomunicatii dezvoltata, cu un utilizator bine informat, care are acces la unele dintre cele mai bune pachete de servicii din Europa si care se bucura de una dintre cele mai mari viteze de acces mobil la Internet din lume. Intentia noastra este sa ne concentram pe noi segmente de business, cum ar fi sectorul guvernamental sau alte industrii (furnizorii de energie electrica, utilitati sau sectorul de sanatate). In ultimii cativa ani, am dezvoltat o oferta internationala cuprinzatoare de solutii pentru aceste segmente si speram sa putem anunta primele contracte locale chiar de anul viitor”, a declarat Giovanni Dalla-Vedova, Head of Sales Ericsson Romania & Moldova si Country Manager Ericsson Romania.

In ultimele doua decenii, Ericsson Romania s-a implicat activ in dezvoltarea industriei IT&C locale, numele sau fiind legat de momente foarte importante precum lansarea tehnologiilor 3G si 4G sau dezvoltarea Sistemului Unic de Apeluri de Urgenta 112.

„Inca de la inceput, Romania a fost deosebit de importanta in structura globala Ericsson, iar reusitele sale din acesti 20 de ani i-au consolidat pozitia. Datorita fortei de munca bine pregatite in domeniul IT, din 2007, unul dintre cele patru Centre de Servicii Globale si singurul din Europa isi desfasoara activitatea la Bucuresti. De aici, noi sustinem si operam retele nu doar pentru clienti romani, dar si pentru aproximativ 34 de clienti internationali din Europa, Africa, Orientul Mijlociu si America de Nord”, a declarat Liam Coffey, Head of Global Services Center Romania. 

Echipa Centrului de Servicii Globale numara, in prezent, 1.900 de specialisti cu experienta de IT si telecom, iar anul viitor se estimeaza ca va creste cu inca 300 de persoane.

„Centrul de Servicii Globale reprezinta o parte foarte importanta a organizatiei noastre de Servicii Globale prin care reusim sa sustinem peste 2,5 miliarde de abonati de pe tot globul. Centrul va continua sa se dezvolte in anul care urmeaza, pe masura ce ne pregatim sa ne extindem portofoliul de servicii pentru a raspunde nevoilor unui nou tip de clienti: operatorii de televiziune”, a adaugat Liam Coffey.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement