Serviciul celor de la Front actioneaza precum un filtru deasupra IMAP-ului sau a platformelor de email folosite intr-o anumita companie.
Front furnizeaza functii de shared inbox (inbox partajat), alaturi de noi modalitati pentru administrarea emailurilor, care tin de colaborea eficienta si social media.
De exemplu, emailurile unui grup specific, precum sales@yourcompany.com, pot fi analizate si dezbatute de cei implicati in cadrul unui spatiu continuu. Astfel, angajatii nu mai sunt nevoiti sa le trimita mai departe sau sa raspunda la acestea la nesfarsit, generand o doza suplimentara de confuzie.
Front a strans o finantare de 3,1 milioane dolari. Printre cei care au investit in Front se numara creatorul Gmail, Paul Buchheit, fostul CPO al Yahoo, Geoff Ralston si SVP-ul Yahoo Communication Products, Jeff Bonforte.
Spre deosebire de alte aplicatii traditionale de email, Front le permite echipelor sa colaboreze in privinta mesajelor care circula in companie. De asemenea, ei beneficiaza de functii precum repartizarea responsabilitatilor, optimizarea automata a fluxului de munca si suport de comentarii pentru emailuri.
"Vorbim despre o versiune multi-player a Gmail", spune Laurent Perrin, CTO si cofondator al Front.
De exemplu, HomeJoy, Detour si Statuspage.io folosesc Front pentru a gestiona emailurile din cadrul operatiunilor de asistenta pentru clienti. Tot cu ajutorul Front, unele firme de avocatura colaboreaza pentru solutionarea unor cazuri.
Agentiile de design folosesc Front pentru a administra interactiunile cu clientii in privinta proiectelor. Mailchimp, un alt client al Front, utilizeaza serviciul pentru a coordona colaborarea intre echipele de dezvoltare a afacerilor.
CEO-ul Front, Mathilde Collin, spune ca firma sa a inregistrat o crestere de 10-15% pe saptamana inca din prima saptamana de la lansare.
"Front nu este destinat exclusiv colaborarii in zona emailurilor", spune Collin. Front suporta si alte canale de comunicare, precum Twitter si SMS.
"Acest serviciu furnizeaza o perspectiva integrata a interactiunilor cu clientii si angajatii", a adaugat sefa startup-ului Front.
Cofondatorii Front, Mathilde Collin si Laurent Perrin, s-au mutat din Franta la San Francisco si vor folosi finantarea pentru a dezvolta produsul si in scopul eficientizarii marketingului.