Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanzarile de Black Friday au tras in sus piata electrocasnicelor mici

Vanzarile de Black Friday au tras in sus piata electrocasnicelor mici
de la 18 Feb. 2014
Vanzarile de Black Friday au tras in sus piata electrocasnicelor mici Tags: electrocasnice micielectrocasnice marifrigidereblack friday

Piata electrocasnicelor mici a inregistrat cu 13% mai multa valoare in ultimul trimestru din 2013 fata de acelasi trimestru al anului 2012, potrivit GfK.


Vanzarile de Black Friday au contribuit la performanta trimestriala a sectorului, noiembrie 2013 fiind cu 27% mai mare decat aceeasi luna din 2012.
 
Majoritatea categoriilor de produse au inregistrat rate de crestere de doua cifre fata de acelasi trimestru din 2012. In decembrie, cea mai buna luna din punct de vedere al vanzarilor pentru electrocasnice mici, consumatorii au continuat sa cumpere produse din categoria de ingrijire personala, in special aparate de indepartat parul, dar si storcatoare.
 
Vanzarile din 2013 de electrocasnice mici au cumulat o valoare totala de 114 milioane de euro, cu mai bine de 9% peste 2012.
 
Exista in continuare optimism pentru crestere dat de tendinta pozitiva pe care se afla segmentele de aspiratoare, atat cele cu sac dar si cele fara, de aparate pentru preparat mancarea: blendere si mixere de mana si de expresoarele cu capsule si fullautomate.
 
In schimb, piata electrocasnicelor mari a mentinut cresterea si in ultimul trimestru al lui 2013, fiind cu aproape 8% mai mare comparativ cu acelasi trimestru al anului trecut, ajungand la valoarea de 113 milioane de euro.
 
In T4 2013, produsele cu cele mai bune performante - masinile de spalat rufe, uscatoarele si masinile de spalat vase - au avut rate de crestere de doua cifre.
 
Piata de frigidere isi continua tendinta de migrare catre produse cu caracteristici superioare, iar piata de congelatoare a crescut cu 10% fata de T4 2012.
 
In total, piata electrocasnicelor mari in 2013 a insumat o valoare de 337 milioane de euro, cu mai mult de 5% peste performanta din 2012.
 
Aproape toate categoriile si-au crescut valoarea vanzarilor si se remarca  trecerea catre produse cu caracteristici superioare in ceea ce priveste capacitatea, eficienta energetica si noile tehnologii si catre electrocasnice incorporabile.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement