Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 metode eficiente de crestere a vanzarilor

4 metode eficiente de crestere a vanzarilor
de la 29 Sep. 2014
4 metode eficiente de crestere a vanzarilor Tags: cresterea vanzarilormetode de crestere a vanzarilorstrategii de marketing

Cei mai multi antreprenori din ziua de astazi se intreaba un singur lucru: Cum pot creste in mod semnificativ vanzarile? Iar raspunsul la intrebare nu este niciodata unul simplu. Bineinteles, exista diferite cai si metode prin care poti castiga increderea clientilor si poti creste astfel vanzarile, insa este de datoria fiecaruia sa descopere ce anume functioneaza in cazul afacerii sale.


Iata cateva dintre cele mai eficiente metode de crestere a vanzarilor.
 
1. Upselling
 
Agentii de vanzari trebuie sa contacteze clientii existenti si sa ii incurajeze sa cumpere produse sau servicii similare sau complementare celor pe care le detin deja. Acest lucru se poate face prin evidentierea beneficiilor.
 
In acest caz, un rol important il are capacitatea de persuasiune si este nevoie de personal calificat si experimentat pentru a convinge clientii.
 
Exemplu de metoda de upselling folosita in industria fast food: atunci cand comanzi un hamburger, iar casierita te intreaba daca doresti sa adaugi un suc si cartofi prajiti.
 
2. Product bundling (gruparea mai multor produse)
 
Atunci cand sunt grupate mai multe servicii sau produse si sunt oferite la un pret avantajos, evidentiindu-se suma economisita, clientii sunt mai dispusi sa cumpere. Multi oameni de vanzari folosesc aceasta metoda inteligenta de crestere a vanzarilor.
 
3. Programe de loialitate
 
Daca iti doresti sa iti pastrezi clientii multumiti, apeleaza cu incredere la programele de loialitate. Prin intermediul acestor programe, rasplatesti clientii care raman fideli brandului, incurajandu-i in acelasi timp sa achizitioneze si alte produse.
 
Cele mai eficiente programe de loialitate includ reduceri semnificative, beneficii VIP, oferte speciale si concursuri cu premii.
 
4. Mostre gratuite
 
Oamenii sunt innebuniti dupa mostrele gratuite. Aceasta strategie contribuie semnificativ la cresterea vanzarilor deoarece incurajeaza oamenii sa testeze produsul, dar si sa spuna mai departe rudelor si prietenilor, iar cu totii stim ca recomandarile sunt extrem de binevenite.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement