Brandul personal si promisiunile false
brand personalargumentjobactiunepromisiune
Impactul pe care brandul il are in prezent aduce pe buze intrebarea "cat de multe persoane inteleg ca brandul personal este o promisiune?".
Intrebarea se poate reduce la "cat de multe persoane fac promisiune false?". Realitatea este ca multi vorbesc "in dodii", dar cati reusesc sa isi sustina brandul personal prin fapte?
Jobul tau pune accent pe clienti?
Fiecare persoana este o afacere care vrea sa fie cel putin pe linia de plutire pentru un castig mai mare. Surprinzator, venitul provine de la clienti. Daca vrei sa iti pastrezi clientii, nu trebuie sa te abati de la cerintele postului. Si anume furnizarea de servicii pentru clienti exceptionali care depasesc asteptarile.
Daca esti cautarea unui loc de munca, raspunde la intrebarea "cum as putea dovedi potentialilor angajatori ca vor primi mai mult decat au negociat?".
Daca nu ai argumente clare, cu exemple care dovedesc ca poti face ceea ce ti se cere, brandul tau poate fi perceput ca slab si tu, ca facand promisiuni false.
Actiunile vorbesc mai mult decat cuvintele.
“Care este puterea brandului? De a fii inteles, unic, apreciat intr-o lume plina de alegeri. Nu in ultimul rand este o putere mai mare decat cuvintele”.
Aspirantii la titlul de angajati au de ales intre multi oameni in procesul de cautare a unui job.
Daca vrei sa ajungi in locul ravnit, trebuie sa fii inteles, apreciat si evaluat de catre expertul in recrutare. Asta inseamna cunoasterea clientului in interior si afara, o munca grea de construire a unie relatii cu el si o concetrare asupra aspectului brandului care iti poate aduce beneficii.
Toate acestea se pot demonstra, evident, prin actiuni.
Ce ai facut astazi pentru clienti i-a multumit? Cand cauti un job ce atitudine iei pentru a-ti arata unicitatea?
Daca nu poti raspunde la aceste doua intrebari, inseamna ca este timpul sa iti gasesti un mentor.