Facebook sfatuieste brandurile sa puna mai mult accent pe relatia cu clientii
facebookbrandcrmrelatii cu clientiicontinutprieteni
Facebook pozitioneaza CRM-ul (customer relationship management) si increderea pe care o au consumatorii in branduri in centrul strategiei de promovare a marcii.
Tim Campos, CIO (chief information officer) in cadrul Facebook, a declarat ca relatiile cu clientii reprezinta "calea de obtinere" a increderii.
30 miliarde de elemente de continut online sunt "urcate" in fiecare luna pe Facebook, a declarat Campos, in timpul Summit-ului iCommerce de la Monte Carlo.
"Volumul de continut online a explodat, ca urmare avem nevoie de un mecanism mai eficient pentru a descoperi ce este relevant pentru noi si clienti", a mai spus Campos.
Peste jumatate din americani se informeaza de la prieteni, a precizat reprezentantul Facebook: "Acestia folosesc recomandarile prietenilor pentru a determina ce este important si relevant pentru ei".
Facebook a creat un ecosistem in care brandurile se pot apropia mai mult de clienti. Trebuie doar sa munceasca in acest sens. In fiecare zi, 10.000 de noi companii se inscriu pe Facebook. "Managementul relatiilor cu clientii in mediul online reprezinta cea mai buna oportunitate pentru marketing si poate transforma radical o afacere", a subliniat Tim Campos.
Michael Saylor, CEO-ul grupului de management al datelor MicroStrategy, a declarat ca exista o prapastie intre corporatii si clienti, cand vine vorba de comunicarea pe retelele sociale. Saylor spune ca aplicatiile trebuie sa fie mai prietenoase, dand exemplul "Gateway For Facebook", o noua platforma pentru brandurile care vor sa interactioneze mai bine cu clientii. (
sursa: marketingmagazine.co.uk)
Facebook in cifre
Un utilizator de Facebook are in medie 130 de prieteni
30 miliarde de elemente de continut online sunt "urcate" in fiecare luna pe Facebook
9 din 10 site-uri de stiri sunt prezente pe Facebook