Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

GfK si-a extins solutiile de cercetare in social media

GfK si-a extins solutiile de cercetare in social media
de la 09 Iul. 2013
GfK si-a extins solutiile de cercetare in social media Tags: cercetare branduriweb mininggfk romaniasocial mediasensemetric

Incepand de luna trecuta, GfK Romania si-a completat portofoliul de solutii de cercetare digitala dedicate reputatiei marcilor si efectelor comunicarii in social media.

Prin integrarea solutiilor de cercetare in social media cu cercetarea de brand si comunicare, GfK aduce o abordare noua care ofera o perspectiva complexa asupra consumatorului actual, incluzand in analiza si opiniile consumatorilor exprimate natural, in mediul online.
 
Potrivit GfK, o buna parte a conversatiilor online despre marci este controlata de catre consumatori, brandurile putand fi auzite in noul context doar daca stiu cum sa asculte vocea consumatorilor si sa reactioneze rapid si pertinent la temele puse in discutie.
 
Prin noile solutii digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori in conversatiile purtate in mediile sociale despre marci: cat de populare sunt acestea, contextul in care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu marcile, posibilele surse care pot declansa crize de comunicare.
 
Noile instrumente imbina solutiile automatizate de Web Mining (cautare online dupa cuvinte cheie) cu analiza calitativa a discutiilor care permite interpretarea corecta a ironiilor si nuantelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului si sentimentelor consumatorului. 
 
Luna trecuta, GfK a achizitionat la nivel global Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media. 
 
Sensemetric, setul de solutii al companiei cu acelasi nume, a fost lansat in 2009. 
 
Sensemetric Web & Social Mining a fost infiintata in 2012 si este o companie de consultanta de social media fullservice la nivel international.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement