H&M dispune de cea mai vizitata pagina a unui brand pe GOOGLE+
h&mgoogle+pepsicoca-colaretailerhaine
Uitati de Pepsi, Coca-Cola, Nike, Disney sau chiar Google. Compania cu cei mai multi fani pe Google+ este retailerul de haine H&M. Este posibil ca reclama cu David Beckham in chiloti sa fi contribuit la popularitatea gigantului vestimentar.
Pana acum, Google+ ramane o platforma relativ modesta. Chiar daca H&M are cei mai multi fani (sau "cercuri") pe reteaua sociala, numarul acestora ajunge la doar 456.365.
Pe locul al doilea se afla Coca-Cola, cu 326.096 de fani. Totusi, compania americana de bauturi carbogazoase numara 39 de milioane de fani pe Facebook.
Pentru retailerul vestimentar H&M, aceasta reprezinta o demonstratie de marketing eficient. Lantul de haine a atras cei mai multi utilizatori pe Google+, referindu-ne la paginile brandurilor.
Singura companie care dispune de mai multe vizite decat H&M este Ferrari, care dispune insa de doar 8.027 "cercuri", proband inca un amanunt, si anume ca postarea masiva de linkuri pe pagina de socializare nu aduce neaparat trafic si nu starneste interesul fanilor.
H&M duce o politica de succes. Cel putin pentru moment. Aspectul modern al companiei se adreseaza generatiei tinere, care intra pe Google+. Daca Google va reusit sa isi transforme reteaua sociala intr-un gigant, asemenea Facebook-ului, am putea asista la preluari spectaculoase de stafeta in randul marilor branduri.