Vanzarile casei de moda Giorgio Armani au crescut cu 16%, la 2,091 miliarde euro (2,7 miliarde dolari) in 2012, comparativ cu anul trecut, datorita ascensiunii inregistrate in toate regiunile geografice si dupa inaugurarea a 100 de noi magazine la nivel global, a declarat Armani pentru Corriere della Sera, inaintea anuntarii rezultatelor financiare.
Brandul italian de lux, cunoscut pentru stilul minimalist, are o lichiditate de 565 milioane euro, ceea ce l-ar putea indreptati pentru achizitii.
Intrebat fiind daca va cumpara firme italiene din banii companiei sale, pentru a le feri de "preluarea internationala", Armani a declarat: "Nu vreau sa devin seful unui conglomerat, as destabiliza un echilibru si asa firav. Personal, mi-a placut intotdeauna lichiditatea, o asociez cu independenta si soliditatea".
Armani, in varsta de 77 ani, nu are un mostenitor declarat pentru imperiul sau urias; batranul designer a declarat ca planuieste insa o succesiune, dar a refuzat sa ofere detalii suplimentare.
"Va reasigur ca totul este sub control", a declarat Armani. "Am planificat si faza "de dupa mine". Am un grup de incredere, care se va ocupa de tranzitie, la momentul potrivit; pragmatismul este una din calitatile mele; cum credeti ca as putea sa esuez in privinta unui detaliu atat de important, precum succesiunea mea?", a conchis Giorgio Armani.