Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

enTourage Communications: O cultura solida a inovarii sporeste atractia companiei si creeaza valoare pentru cumparatori


enTourage Communications: O cultura solida a inovarii sporeste atractia companiei si creeaza valoare pentru cumparatori
de la 27 Nov. 2017
enTourage Communications: O cultura solida a inovarii sporeste atractia companiei si creeaza valoare pentru cumparatori
Tags: pragentie de prmanager

In ultimii ani se vorbeste constant despre inovare, iar majoritatea subiectelor trateaza inovarea tehnologica. Pana la implementarea unor solutii tehnologice, o companie are nevoie de o cultura solida a inovarii, de intelegerea faptului ca inovarea nu este numai despre adoptarea unor instrumente de ultima generatie sau crearea unora, ci mai ales despre a inspira oamenii sa vada si sa-si doreasca un viitor mai bun.



"Cultura unei organizatii este suma valorilor, credintelor si asumarilor unui grup de oameni, este despre personalitatea si comportamentul acestuia. Ea defineste, asadar, modul in care oamenii creeaza, gandesc si rezolva problemele. Iar prin serviciile de comunicare interna pe care agentia de PR enTourage le propune incercam sa incurajam comportamentul creativ", declara Dorina Ene, Business Manager enTourage Communications.

Provocarile in dezvoltarea unei culturi organizationale a inovarii, conform managerului enTourage, includ:

Incurajarea comportamentul creativ. Un obiectiv de baza constant al unei astfel de culturi este adaptarea strategiilor si practicilor de afaceri la o lume aflata in continua schimbare. Comportamentul creativ se construieste aducand oamenii si ideile impreuna.

Crearea unei traditii a comportamentului creativ.
Capacitatea de gestionare a continuitatii si a schimbarilor necesita o disciplina riguroasa si este puternic legata de capacitatea dezvoltare a unei viziuni. Insa, doar un comportament creativ poate conduce la idei inovatoare de succes.

Ambele provocari tin de climatul si conditiile care incurajeaza utilizarea efectiva a noilor idei de catre intreaga echipa, iar ambitia de a fi inovator devine calea prin care obiectivele marete sunt atinse.

Cum poti dezvolta o cultura a inovarii in compania ta? Iata sfaturile managerului enTourage Communications si intrebarile la care ar trebui sa raspunzi:

-          Priveste in profunzime cultura organizationala existenta! Vorbeste cu oamenii si asculta!  Cate idei noi se implementeaza in compania ta? Tind oamenii sa aiba experiente pozitive sau negative legate de inovare?

-          Dezvolta un hub al inovarii! Construieste o biblioteca de idei, implicand toti angajatii, indiferent de departamentul din care acestia fac parte. Ofera acces la resurse despre cum sa rezolvi problemele in mod creativ. Colecteaza experiente prin inovare practica.

-          Introdu inovarea in „sistemul circulator„ al organizatiei! Orice intalnire este o oportunitate sa incurajezi noile idei. Ofera recunostinta celor care se implica, in mod activ, in generarea de idei noi.

-          Regandeste trainingurile interne! Daca in compania ta organizezi traininguri pentru angajati, atunci e timpul sa regandesti structura acestora. Include jocul si dezvolta sesiuni de brainstorming care sa determine echipa sa vina cu idei noi. Daca vrei sa dezvolti o noua campanie de marketing, cauta idei si in celelalte departamente. Vei fi surprins cat de multe idei bune poti colecta de la toti angajatii!

O cultura a inovarii deschide noi spatii de piata, creste performanta companiei si, nu in ultimul rand, creeaza valoare pentru cumparator.  

 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016