"Anul 2010 a inregistrat o crestere spectaculoasa in mobile marketing pe toate fronturile: mult mai multe campanii de comunicare prin sms, o dublare a promotiilor cu inscriere prin sms, campanii de mobile web, aplicatii pentru telefonul mobil lansate de companii din zona financiara si din retail, primele campanii care au folosit coduri QR", a declarat Dan Virtopeanu, manager general al Voxline Communication.
Potrivit specialistilor, SMS-ul ramane cea mai folosita metoda in marketingul pe mobil. Pe locul doi in preferintele marketerilor se situeaza aplicatiile destinate celularelor. Mobile web-ul va fi in continuare usor ignorat de promoteri, dar lucrurile se vor dezgheta rapid.
Ultimele NOUTATI
Mediul de afaceri, dezamagit de modul in care face Guvernul economii: vedem doar taxe in plus, nu si taieri de cheltuieli
Cum sa prelungesti viata bateriei telefonul tau si sa-l optimizezi pentru o functionare mai buna: Sfaturi si strategii
Cum platesti greselile Guvernului cand mergi la supermarket: producatorii au redus gramajul, dar tu dai aceiasi bani
Politia Romana loveste din nou: ce motive iti poate gasi ca sa-ti opreasca certificatul de inmatriculare al masinii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ministrul Muncii: Trebuie sa fim pregatiti pentru meseriile viitorului si pentru tranzitia digitala
Dovada veniturilor. Adeverinta pentru pensie, conform Legii 360/2023
Transport si logistica: GHID complet pentru contabili
Evaluarea angajatilor: ce sunt criteriile de evaluare si obiectivele de performanta
Rampe cu fotolii flotabile si sezlonguri speciale pe plaja pentru persoanele cu dizabilitati
Te-ar putea interesa si