Amazon se va ocupa de comercializarea vinului
amazonafacere vincomercializareproducator vintransport
Amazon poate reveni la afacerea de vin, dupa ce acum trei ani a renuntat la eforturile sale de a se implica in acest business.
Retailerul online a invitat circa 100 de producatori de vin in Napa, California. Derrik Peters spune pe profilul sau de LinkedIn ca se ocupa de dezvoltarea noii afaceri a Amazon. Totodata, el anunta faptul ca Amazon se pregateste de lansarea unei piete terte pentru vanzatorii de vin in urmatoarele patru saptamani.
Producatorii vor fi disponibili de a-si lista produsele prin intermediul retailerului, dar ca alti vanzatori de piata, trebuie sa se ocupe de transport si de conformitate.
Amazon cere producatorilor o taxa lunara de 39,99 dolari, plus 15% din fiecare vanzare. Retailerul poarta discutii cu companiile de transport pentru a oferi cele mai mici tarife pentru furnizori, dar nimic nu este clar stabilit in acest moment.
In 2009, Amazon s-a retras din aceasta activitate, dupa ce partenerul sau de transport, New Vine Logistics, a oprit operatiunile.
De altfel, acum, compania incearca se evite aceasta situatie prin punerea responsabilitatii transportului in atributiile producatorului de vin.
Noua companie reprezinta o amenintare pentru Wine.com care ofera transport gratuit pentru vin, pentru suma de 49,99 dolari anual.