Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Appscend, recorduri de audienta cu prima aplicatie second-screen din ECE

Appscend, recorduri de audienta cu prima aplicatie second-screen din ECE
de la 06 Iun. 2013
Appscend, recorduri de audienta cu prima aplicatie second-screen din ECE Tags: appscendprotvplatformaemisiuni tvaplicatiisucces

Appscend, prima platforma autohtona pentru optimizarea dezvoltarii si managementului aplicatiilor mobile, a realizat prima aplicatie pentru o emisiune tv din Europa Centrala si de Est: Romanii au talent! difuzat de ProTv, informeaza compania intr-un comunicat de presa remis manager.ro.


Rezultatele aplicatiei Romanii au Talent au fost  peste asteptari: 2 saptamani pentru dezvoltarea aplicatiei pentru sistemele de operare iOS si Android, 100.000 de descarcari in 4 saptamani de la lansare, utilizatorii au petrecut 6 ani in cadrul aplicatiei, 25.000 comentarii, 850 GB trafic de date si 5,4 milioane notificari trimise.

Potrivit specialistilor, aplicatiile mobile pentru emisiunile tv, cunoscute drept second-screen apps sau companion apps, permit utilizatorului sa interactioneze imediat si comod, prin intermediul propriului smartphone sau al tabletei, cu vedetele sau participantii emisiunilor preferate.

Aplicatia Romanii au talent a fost lansata in 12 aprilie 2013, fiind descarcata de peste 100.000 de utilizatori, adica de 20% dintre posesorii de smartphone-uri si tablete din Romania.

“Aceasta experienta a aplicatiilor mobile second screen reprezinta un pas semnificativ pentru companie, cat si pentru solutia propusa de noi. Appscend este prima platforma care indeplineste cu succes cerintele specifice aplicatiilor mobile realizate pentru emisiunile TV si vom continua in a gandi solutii pentru aceasta nisa de business”, a mentionat Sebastian Vaduva, CEO si cofondator Appscend.

Emisiunea a avut un succes major (47,3% market share), adica o treime din publicul telespectator din Romania.

“Tehnologia Appscend a fost un factor horatator in succesul aplicatiei. Am fost foarte multumiti cu posibilitatea de a actualiza aplicatia in timp real, putand astfel interactiona direct cu telespectatorii Romanii au talent, intelegandu-le mai bine dorintele si asteptarile de la emisiune”, a mentionat Adrian Tranca, C.I.O PROTV S.A. Mai multe informatii despre Appscend puteti accesa pe http://appscend.com/secondscreen.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement