Ariston Romania, o noua campanie de promovare la nivel national
ariston thermo romaniacampanie de promovare
Ariston Thermo Romania continua investitiile in imagine si anunta lansarea noii campanii de promovare.
„Noul spot aduce in prim plan un mesaj nou, un concept creativ diferit de cel realizat in ultimii doi ani. Prin aceasta campanie de comunicare punem accent pe evolutia tehnologica si confortul oferit de noua gama de centrale termice GalEvo”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo Romania.
Aceasta a subliniat ca principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii marcii ca lider absolut al pietei interne de centrale termice, dar in acelasi timp si reconfirmarea inovatiei continue de care da dovada Ariston.
Noua campanie de publicitate are in centrul sau gama nou lansată, GalEvo, formata din modele de centrale termice conventionale - Clas Evo si Genus Evo, dar si in condensare – Clas Premium Evo si Genus Premium Evo.
Acestea sunt modele inovative, cu puteri de pana la 35 KW, design deosebit, display in limba romana si o interfata inteligenta si usor de folosit.
Lansata in primavara acestui an, noua gama face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a portofoliului de produse la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator.
Campania TV a Ariston va fi lansata la nivel national incepand cu data de 1 iunie, noul spot fiind difuzat concomitent pe 14 canalele.
In plus, comunicarea TV va fi sustinuta de aparitii in presa scrisa si de o importanta componenta online in aceeasi perioada.
Pe piata centralelor termice, printre concurentii Ariston se numara Bosch, Buderus, Viessmann, Vaillant si Ferroli.
Foto: Ariston.