Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior

Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior
de la 12 Feb. 2014
Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior Tags: call centerblue pointvioleta rosumanaging partnerprofitabilitate

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center complete, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 24% in anul 2013. Compania a avut o cifra de afaceri de 5.4 milioane de lei anul trecut, comparativ cu 4.35 milioane de lei, cifra de afaceri corespunzatoare anului 2012.


Valoarea cifrei de afaceri aferente primului semestru din anul 2013 s-a ridicat la aproximativ 1.77 milioane de lei, in timp ce, in a doua jumatate a anului, Blue Point si-a crescut cifra de afaceri cu aproximativ 50%, la 3.7 milioane de lei.

Rezultatele financiare aferente celor doua semestre din 2013 s-au datorat atat cresterii volumului de lucru, cat si sezonalitatii campaniilor derulate. Blue Point a beneficiat si de o rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.


"Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, consider ca unul dintre motivele cresterii noastre este si faptul ca suntem o companie flexibila. Ca atare, ne este usor sa ne adaptam intr-un timp foarte scurt solicitarilor pe care le primim din partea clientilor nostri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite", a declarat Violeta Rosu (foto), Managing Partner Blue Point.  
 
Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2013, de serviciile de outbound, in special de telesales. Pe langa aceste tipuri de servicii, Blue Point mai ofera si solutii de inbound (suport clienti), backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc. 
 
In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, in conditii de profitabilitate.

Referitor la planurile pe 2014, compania si-a propus atat sa mareasca volumul de servicii prestate, cat si sa creasca numarul de angajati cu 10%. Blue Point are in vedere anul acesta si intrarea pe pietele internationale de servicii call center.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement