Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Coca-Cola, declarat cel mai cool brand al anului 2013 la categoria bauturi racoritoare

Coca-Cola, declarat cel mai cool brand al anului 2013 la categoria bauturi racoritoare
de la 28 Nov. 2013
Coca-Cola, declarat cel mai cool brand al anului 2013 la categoria bauturi racoritoare Tags: coca-colaopiniecool brandsrezultatelideribauturi racoritoare

Coca-Cola castiga titlul de cel mai cool brand al anului 2013 la categoria bauturi racoritoare, conform topului Forbes Romania privind cele mai influente 100 de branduri prezente pe piata romaneasca. Inovatia, stilul, autenticitatea, dezirabilitatea, unicitatea si responsabilitatea au fost principalele criterii evaluate in procesul de selectie.

In acelasi clasament, Dorna ocupa locul 2 la categoria Ape minerale, iar Sprite locul 3 la categoria bauturi racoritoare.
 
“Ne bucura foarte mult acest titlu, este o recunoastere a tuturor eforturilor din ultima perioada si un mod extraordinar de a incheia un an cu multe proiecte frumoase si creative. Cel mai cool brand al anului trebuie sa fie vizibil si inovator, de aceea vom continua sa raspundem asteptarilor consumatorilor nostri si sa le oferim cat mai des experiente inedite.”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Marketing Manager – Coca-Cola Romania & Moldova.
 
Topul Forbes Romania „100 Cool Brands in 2013” a fost realizat in colaborare cu peste 80 de lideri de opinie romani care au analizat ponderea factorului cool in imaginea fiecarui brand.
 
Selectia celor mai cool branduri ale acestui an a pornit de la un esantion initial de 300 de marci.  Clasamentul final a fost stabilit pe baza unei cercetari ample - cantitative si calitative - a imaginii fiecarui brand pe diverse medii de comunicare - rapoarte, publicatii, bloguri etc. 

Alegerea formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza si interpretarea rezultatelor a fost realizata de agentia de coolhunting ANTZ.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement