Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani

Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani
de la 02 Sep. 2014
Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani Tags: studiimarea britaniecustomer interaction centerinteractive intelligencefunctiimarcin grygielski

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, numarul companiilor care utilizeaza social media ca parte a strategiei pentru centrele lor de contact va continua sa creasca in viitorul apropiat, pe masura ce acestea vor realiza ca acest canal de comunicare le poate ajuta sa gestioneze solicitarile venite din partea clientilor intr-un mod simplu si rapid. Aceasta tendinta este confirmata de un studiu recent, publicat de compania de consultanta Frost & Sullivan si numit "Enterprise Priorities in Europe", care arata ca numarul companiilor din retail care utilizeaza social media in cadrul departamentului de servicii clienti va creste semnificativ in urmatorii doi ani.

Potrivit studiului, in ciuda faptului ca aproximativ 80% dintre companiile din retail utilizeaza in prezent retelele de socializare precum Facebook sau Twitter pentru a raspunde solicitarilor venite din partea clientilor, doar 38% dintre ele au integrat acest canal in strategia pentru centrul de contact. Cu toate acestea, este de asteptat ca acest procent sa ajunga la 63% pana in 2016.
 
„Prin integrarea retelelor de socializare in strategia pentru centrul de contact, companiile castiga un avantaj competitiv, fiind mai aproape de nevoile clientilor si avand ocazia de a raspunde solicitarilor acestora mai repede decat prin intermediul altor canale”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
Potrivit analizei strategice, Marea Britanie va inregistra cea mai mare crestere a numarului de companii care ofera servicii pentru clienti prin intermediul retelelor de socializare precum Facebook sau Twitter, de la 63% la 79%. Italia va inregistra, de asemenea, o usoara crestere, de la 62% la 71%, in timp ce cresterea generala va fi de 4 puncte procentuale, de la 63% la 67%.
 
Studiul mai arata ca organizatiile din domeniul financiar sau cel medical vor inregistra cresteri similare in ceea ce priveste serviciile pentru clienti prin intermediul retelelor de socializare, iar gradul de integrare al social media in strategia pentru centrul de contact va creste in toate industriile.
 
„Retailul este una dintre cele mai dinamice industrii, in care companiile trebuie sa asculte cu atentie solicitarile clientilor si sa reactioneze prompt pentru a le oferi acestora o experienta excelenta. De aceea, din ce in ce mai multe companii vor investi in capabilitati social media in viitorul apropiat si vor integra complet acest canal in strategia generala pentru centrul de contact”, a concluzionat Marcin Grygielski.
 
Platforma all-in-one de solutii software Customer Interaction Center (CIC), creata de Interactive Intelligence, integreaza mai multe functii specifice destinate gestionarii eficiente a oricarui tip de interactiune cu clientii finali, inclusiv a solicitarilor primite prin intermediul social media. Pe langa aceste functii, ce au un impact direct asupra calitatii serviciilor oferite clientilor finali, CIC prezinta si functii specifice pentru gestiunea, controlul si raportarea activitatilor ce se desfasoara in cadrul organizatiilor, imbunatatind astfel procesele operationale.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement