Retailerul vestimentar Gap va cumpara lantul de magazine Intermix pentru 130 milioane dolari
gapintermixincubatorhainefemeimagazine
Gap Inc va cumpara lantul de magazine vestimentare pentru femei Intermix Inc pentru suma de 130 milioane dolari, intentionand sa intre pe piata hainelor de lux, relateaza The Wall Street Journal.
Retailerul Gap doreste sa dubleze numarul magazinelor Intermix si cauta oportunitati de extindere a lantului vestimentar peste hotare, a declarat Art Peck, presedintele responsabil pentru noile branduri ale Gap.
Intermix, care nu produce propriile haine si detine circa 30 de magazine in SUA si Canada, colaboreaza cu designeri de marca, precum Herve Leger, Yves Saint Laurent si Rag & Bone. Gap va profita din plin de aceasta colaborare.
"Activam in cadrul unui incubator, alaturi de brandurile emergente, pe care le putem ajuta sa creasca, prin relatiile noastre", a declarat fondatorul si CEO-ul Intermix, Khajak Keledjian. Keledjian va ramane directorul de creatie al companiei Intermix.
Tranzactia este ultima dintr-un sir demarat de Gap, care in 2008 a achitat 150 milioane de dolari pentru retailerul de haine feminine Athleta.
Cei de la Gap nu au dorit sa comenteze informatiile publicate de The Wall Street Journal. Gap, care concureaza pe piata cu retailerul suedez H & M (Hennes & Mauritz AB) si Zara (Inditex), intentioneaza sa inchida o cincime din magazinele sale din America de Nord, relateaza TWSJ.