Romanii nu-si vor taia de la gura, dar vor cheltui mai putin pe haine
romanihaineproduse alimentarewinkle
Romanii intentioneaza sa cheltuiasca mai putin pe haine in urmatoarele sase luni, dar nu sa isi reduca cheltuielile cu produsele alimentare, arata un studiu realizat de compania de cercetare a pietei Winkle, prezentat cu ocazia lansarii oficiale a activitatii in Romania.
Potrivit cercetarii, consumatorii din Romania sunt mai veseli, optimisti si spun mai des ceea ce gandesc, spre deosebire de consumatorii din alte state, cum ar fi Rusia.
Referitor la atitudinea fata de bani si banci, romanii considera ca banii sunt un scop in viata, dar si un instrument de responsabilitate fata de familie.
In schimb, comparativ cu alte state, un procentaj mai mic dintre romani au incredere in banca cu care lucreaza si considera serviciile si tarifele bancilor ca fiind corecte si justificate.
Studiul, care a vizat atitudinile consumatorilor in 12 tari, Rusia, Brazilia, India, China, Canada, Romania si state central si vest-europene, arata ca romanii intentioneaza sa cheltuiasca mai mult cu asigurarile si comunicatiile mobile in urmatoarele sase luni, a declarat pentru Agerpres directorul Winkle pentru Europa de Est, Dragos Sinca.