Romanii suplimenteaza educatia copiilor cu LEGO si jocuri de strategie
jucariijucarii onlinejucarii elefant.rolegoelefant.roreduceri jucariireduceri lego
Finalul de an a demonstrat ca parintii activi online sunt dornici sa dezvolte abilitatile copiilor mai mult decat reuseste sistemul educational obligatoriu. Astfel, conform unui raport efectuat de elefant.ro asupra intregului volum de comenzi primite in 2013 pe categoria de jucarii, parintii investesc tot mai mult in jocuri de constructie, jocuri de inteligenta si de strategie.
In top 15 al celor mai cumparate jocuri, 7 pozitii sunt detinute de seturi LEGO, la mare cautare fiind si jocurile din seria IQ (IQ Twist si IQ Fit), jocul de strategie Camelot Junior si jocul de management Monopoly Empire. Papusile din seria Monster High au fost preferatele fetelor in 2013, iar pentru copiii de pana in 3 ani parintii s-au orientat catre foarte popularul catelus vorbitor cu care micutii pot invata cuvinte in limba romana. In 2013, valoarea medie a comenzilor la categoria jucarii pe elefant.ro a fost de 104 lei, cu 38% mai mult fata de 2012.
“Un mall dedicat familiei nu poate exclude produsele dedicate copiilor pentru cresterea carora parintii investesc uneori si peste 30% din economia totala a gospodariei. Din acest motiv, elefant.ro doreste sa ofere parintilor un loc unic unde acestia sa poata cumpara cat mai multe produse necesare dezvoltarii celor mici. Ne propunem ca in urmatoarele luni sa extindem oferta elefant.ro pentru copii cu peste 5000 de produse, din mai multe categorii, de la accesorii scolare, pana la imbracaminte, incaltaminte si produse de ingrijire“, explica Dan Vidrascu, CEO elefant.ro.
Nu doar copiii sunt destinatarii jocurilor comandate online, ci si adultii. “Colonistii din Catan”, un joc de strategie destinat celor cu varste de peste 14 ani a fost cel mai cumparat joc in 2013.
elefant.ro comercializeaza online jocuri si jucarii din 2012, in cursul anului trecut oferta din aceasta categorie crescand cu mai mult de 300% ca numar de produse.