Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vara aceasta europenii spun "nu" cash-ului

Vara aceasta europenii spun "nu" cash-ului
de la 21 Iun. 2013
Vara aceasta europenii spun "nu" cash-ului Tags: mastercardstudiinumerarcashsondajcarduri

Un nou studiu MasterCard arata ca europenii vor sa aiba vacante fara grija numerarului. Sondajul indica faptul ca locuitorii din Europa prefera sa aiba cardurile in vacanta, mai mult decat in alte perioade ale anului: 91% dintre respondenti isi iau cardurile la ei, in vacanta, versus 60%, atunci cand sunt acasa. In plus, peste jumatate -53%-dintre cei chestionati ar vrea sa faca mai multe plati cu cardul, pe durata vacantei.


Principalele motive care ii determina sa utilizeze cardul in vacanta sunt confortul (65%), teama de a nu li se fura banii (41%), siguranta (38%), faptul ca nu au suficient numerar la indemana (37%), viteza mai mare (34%) si o mai buna trasabilitate a cheltuielilor (30%). In plus, 44% dintre europeni sunt convinsi ca numerarul va deveni in curand de domeniul trecutului datorita vitezei cu care sunt adoptate inovatiile. 50% dintre utilizatorii europeni cred ca numerarul este cea mai ieftina modalitate de plata, dar in realitate fiecare plateste – de obicei fara sa stie – pentru procesarea, punerea in circulatie si protejarea banilor in numerar. De exemplu, costul anual suportat de fiecare cetatean german este de 150 de euro.

Timpul este foarte valoros pentru europeni, in vacanta: 51% dintre ei considera cautatul unui ATM o pierdere de timp, pe care altfel l-ar fi putut petrece pe plaja sau vizitand orasul unde se afla. 29% se simt de multe ori pierduti atunci cand sunt in vacanta si nu pot plati cu cardul.

Sunt, totusi, cateva cheltuieli marunte pe care europenii nu se simt in largul lor sa le faca pe card si pentru care, cel mai adesea, recurg la numerar. Printre acestea se numara cartile postale (85%), inghetata sau alte gustari (84%), bacsisul pentru chelneri (83%), calatoria cu taxiul (77%) sau cumpararea unui suvenir (61%).

„Un stil de viata fara numerar devine tot mai simplu, pe zi ce trece”, conform lui Jennifer Rademaker, Head of Core Products Europe la MasterCard. „Utilizatorii de carduri din Europa vad foarte clar avantajele platilor electronice in vacanta si de aceea vor sa le foloseasca mai mult. Din aceste considerente, am decis sa derulam o campanie socio-culturala internationala, denumita Vara fara numerar. In toata Europa, pionierii cardurilor vor fi provocati sa foloseasca numerarul cat mai putin posibil, doar pentru cumparaturile de valoare foarte mica. In urmatoarele saptamani, acestia vor face publice fotografii, filmulete si mesaje despre realitatile si beneficiile unei lumi care a depasit granitele numerarului, pe noul nostru blog Tumblr. Nu avem nicio indoiala ca va fi o experienta amuzanta si instructiva pentru toata lumea. Viitorul platilor se deruleaza chiar acum.”

Vara fara Numerar

Explorand realitatea cotidiana a participantilor, Vara fara Numerar este un experiment sociologic unic, derulat la nivel pan-european. In cadrul acestuia, utilizatorii de carduri sunt invitati sa accepte provocarea de a renunta la numerar, sa tina evidenta propriilor obiceiuri de consum si sa impartaseasca aceste experiente, furnizand continut multimedia original. Povestile lor vor scoate in evidenta beneficiile, realitatile si fezabilitatea unui stil de viata fara numerar, oferind, in acelasi timp, indicii despre personalitatile protagonistilor si culturile diferite din care provin. Campania a fost creata pentru a explora posibilitatea existentei unei societati fara numerar. Odata cu aceasta campanie, MasterCard Europe lanseaza platforma de microblogging “A World Beyond Cash.”. In urmatoarele luni, platforma va gazdui proiectul Vara fara Numerar, testimoniale, precum si alte informatii despre solutii inovatoare de plata fara numerar. Urmariti-ne vara aceasta, folosind hashtag-ul #NoCashSummer.

Acest raport prezinta rezultatele unui sondaj online. Intrebarile au fost adresate unui numar de 3.300 de respondenti, cu varste de peste 18 ani, din urmatoarele opt tari: Spania, Italia, Germania, Suedia, Marea Britanie, Franta, Polonia si Ucraina. Toti respondentii au avut cel putin doua zile consecutive de vacanta, pe parcursul anului trecut. De asemenea, toti sunt posesori ai unui card de debit si/sau de credit.
Esantionul este reprezentativ pentru populatia fiecarei tari in ceea ce priveste varsta (18-60) si sexul.
Studiul s-a derulat intre 29 mai si 4 iunie 2013.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement