Tot mai multe afaceri se digitalizeaza
retailonlineafacerivenituri
Industria de retail migreaza in terenul digital. 65 la suta din clientii din SUA si 75 la suta dintre clientii europeni se asteapta sa aiba posibilitatea de a accesa informatii de produs prin echipamentele mobile, cand sunt in magazine, se arata in ultimele studii Forrester.
La nivel global 20 la suta din veniturile realizate prin canalele de online advertising au fost din aria de retail, conform IAB.
Mai mult decat atat, consumatorii europeni au asteptari mai ridicate legate de experimentarea digitala in-store a produselor, fata de americani. In urmatorul deceniu retail-ul se muta in scena digitala, iar companiile care nu au deja un plan strategic pentru dimensiunea virtuala, trebuie sa mareasca ritmul de adaptare.
“Retailul trece astazi printr-o transformare profunda, iar introducerea POS-ului mobil este doar inceputul. Este o regandire radicala a procesului de vanzare cu amanuntul si implica o serie de schimbari ce aduc beneficii atat comerciantilor cat si clientilor. Motivatiile de a adopta noile solutii sunt insa diferite pentru fiecare comerciant. Unii retaileri cauta sa isi impulsioneze vanzarile, altii doresc sa si imbunatateasca experienta clientilor sau sa se diferentieze de competitie” declara Dragos Chivu, managing director, Printec Romania.
Pentru a contribui la alinierea pietei locale de retail la tendintele internationale, Expo Media organizeaza un eveniment de business ce reuneste experti de varf din industria de retail, prima editie a "Romanian Retail Convention".
Aceasta initiativa de nisa a luat nastere pentru a aduce in prim plan cele mai inspirate resurse de dezvoltare de afaceri si un cadru ideal pentru business networking targetat si dezbateri de interes.