Angajatii din magazinele Apple nu au voie sa pronunte expresia din pacate
angajatiapplemagazine appleclientitrainingretail
Mai multi fosti angajati ai magazinelor Apple au dezvaluit cateva lucruri interesante despre viata de la vechiul job. Unul dintre cele mai importante aspecte: orice expresii care pot creea sentimente negative in randul clientilor le sunt interzise angajatilor.
Printre acestea se numara si "din pacate". Cine se angajeaza intr-un magazin Apple trebuie sa uite, in timpul programului, ca aceasta expresie exista. Regulamentul stipuleaza ca trebuie folosita in schimb expresia "asa cum puteti vedea avem doar/putem sa va oferim o alta solutie...", scrie
Gawker.com. E ca la politicieni, care rareori spun "din cauza", preferand "datorita", chiar si in situatiile negative.
De asemenea, angajatii sunt instruiti sa zambeasca tot timpul si sa primeasca cu caldura clientii. "Prezentati o solutie cu care clientul sa plece acasa astazi", au fost invatati la trainingul, care dureaza o saptamana, angajatii. Mai mult, li se cere sa nu uite niciodata sa mai pofteasca clientul pe la magazin, chiar daca acesta nu cumpara nimic sau este morocanos. Sper ca citesc asta si managerii din retailul romanesc.
Lantul de retail al Apple genereaza 13% din vanzarile anuale totale ale companiei.