Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

14 logo-uri de companii interzise minorilor


14 logo-uri de companii interzise minorilor
de la 03 Apr. 2013
14 logo-uri de companii interzise minorilor
Tags: logocompaniiminoribranduriobscenmarketing

Logo-urile pot reprezenta un mod eficient de recunoastere a brandului tau. Cheia este simplitatea si originalitatea. Cu cat logo-ul tau este mai conturat, cu atat mai repede vei primi un feedback pozitiv. Trebuie sa creezi un logo iconic, ceva memorabil, care sa reziste in timp si sa creeze o asociere pozitiva cu compania ta.


Din pacate, urmatoarele 14 companii si organizatii au esuat in tentativa lor de a gasi un logo potrivit, generand un simbol absolut vulgar; urmatoarele logo-uri sunt interzise minorilor.

Institutul Brazilian de Studii Orientale



O "masca", o identificare. Un logo reprezinta o reprezentare a organizatiei tale. Insumeaza tot ce inseamna produsul tau, personalitatea si asocierea sa publica. Logo-ul acesta si-a dorit sa reprezinta o pagoda (templu hindus, budist sau brahman la unele popoare din Orient) in fata soarelui. Totusi, a iesit altceva. Acest design nu a cinstit cu "onoare" Institutul respectiv si potrivit The Telegraph, a fost retras rapid.

Mont-Sat



Mont-Sat, o companie de televiziune prin satelit din Jelenia Gora, Polonia, are un logo absolut amuzant. Designerul grafic al Yahoo, Bill Higgins, spune ca logo-urile sunt esentiale pentru "procesul" punerii in scena a povestii brandului tau. Aceste branduri ar trebui "sa mizeze pe emotii, amintiri si sentimente", subliniaza Higgins. Mont-Sat, ce ar fi sa iti schimbi logo-ul?

Clinica Dental



Logo-urile reprezinta o extensie a ceea ce faci, a ceea ce esti. Mesajul transmis de logo-ul Clinica Dental e cat se poate de obscen. Inainte de a contura un logo, analizeaza-l cu atentie. Detalii sunt in regula?

Haribo MAOAM



Pachetul de Haribo MAOAM a starnit controverse, dupa ce Simon Simpkins, tata a doi copii a declarat ca fructele au o pozitie "ciudata", sexuala. "Lamaia si lime-ul se afla in timpul unui act sexual", a spus Simpkins pentru The Sun. Expresia "fetei" lime-ului este de-a dreptul tendentioasa, a mai precizat Simpkins. Haribo a precizat ca personajele sale sunt pur si simplu amuzante, dinamice si n-au nimic in comun cu sexualitatea.

A-Style



Logo-ul a survenit inainte ca orice firma, produs si brand sa fie puse pe picioare. Marco Bruns a patentat acest design in 1991 si stickerele cu logo-ul respectiv au impanzit orasul Milano. Imaginea provocatoare a starnit curiozitatea oamenilor. A fost o campanie de guerilla marketing. A-Style este un brand vestimentar de succes.

The Computer Doctors



Daca mausul ar fi fost trasat "cum trebuie", nu ne-am fi confruntat cu acest logo foarte, foarte jenant. Rezultatul este un desen de amator, care spune cu totul altceva despre "doctorii de calculatoare".

Auto Master



Un logo ruginit, aproape invizibil, dar profund obscen, spun expertiii. Nu stim daca a fost redesenat...

Siropul de artar Vermont



Acest logo esuat nu are nimic in comun cu siropul de artar Vermont. Copacul si tevusca sunt realizate parca de un copilas de patru anisori, care a mazgalit o coala de hartie. Din pacate, logo-ul are o vadita tenta obscena. Designer-ul grafic si consultantul de imagine Sebastian Guerrini spune ca simbolurile puternice pot fi foarte eficiente in cazul unor branduri care vor sa se impuna pe piata. "Tot ce reprezinta compania din punct de vedere vizual o defineste, pur si simplu", explica Guerrini.

Megaflicks



O apropiere nefireasca a literelor genereaza un cuvant obscen. Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Londra, editia 2012 a fost indelung criticat; acesta "nu insemna nimic". Oamenii au presupus insa ca ii reprezinta pe Lisa si Bart Simpson in timpul unei partide de amor sau o zvastica distorsionata.

Doughboys



Logo-ul este cat se poate de nepotrivit. Higgins spune ca pentru a genera un logo eficient, trebuie sa stii cum sa spui o poveste.

Kudawara Pharmacy



Oare cati bani a cheltuit Kudawara Pharmacy pe acest logo jenant?

Baze Animal Clinic



Un logo discutabil, depinde cum il privesti. Ar trebui totusi inlocuit. Sa nu cadem insa in capcana retailer-ului vestimentar Gap. Dupa ce si-a reproiectat logo-ul in 2010, s-a confruntat cu unele critici din partea fanilor; ca urmare, a revenit la vechiul logo. Daca nu e stricat, nu-l repara!

Kostelecke Uzeniny



Este o companie ceha care vinde produse din carne inca din 1917 (inainte ca umanitatea sa devina de-a dreptul obscena). Un logo trebuie sa transmita un mesaj fundamental. Oamenii trebuie sa il admire, nu sa il puna la indoiala.

Deccan Engineering Enterprises



Faptul ca DEE nu a observat eroarea facuta este comic si tragic in acelasi timp. Potrivit website-ului de marketing Mplans.com: "Un logo de amator poate distruge imaginea unei companii". Neprofesionalismul poate fi devastator.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016