Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Profilul clientului din Centrul Vechi al Capitalei


Profilul clientului din Centrul Vechi al Capitalei
de la 05 Sep. 2012
Profilul clientului din Centrul Vechi al Capitalei
Tags: client centru vechiaglomeratiecentru istoric bucurestiterasa centruprofil client

In ultimul timp, Centrul Vechi a devenit un punct de atractie, atat pentru romani, cat si pentru straini. Vara lui 2012 a dovedit ca nu este necesar un meci de fotbal pentru ca Centrul sa se umple cu suporteri.

Compania Exact Cercetare si Consultanta a realizat un studiu pe baza catorva interviuri luate la fata locului in perioada 23 - 27 iulie.
 
Cum se vede Centrul Vechi in ochii clientilor?
Unii sustin ca este o locatie care iti creeaza sentimentul ca traiesti intr-un spatiu european, ca este un loc popular, in voga, unde poti merge pentru a fi in pas cu vremurile. Altii sunt de parere ca este un loc prielnic pentru socializare.
 
Dar zona are si minusuri, bineinteles. Cel mai des s-a mentionat aglomeratia cauzata de extinderea teraselor, preturile si fatada cladirilor care nu sunt restaurate complet.
 
Care sunt categoriile de clienti?
1. Tineri cool care cred ca sunt speciali datorita unui talent pe care il au. Acestia prefera locuri neconventionale, dar celebre. Sunt cei pe care ii gasesti in Vama Veche, au bicicleta si sunt ecologici. Preferintele muzicale se rezuma la rock sau folk, iar cele vestimentare fac referire la tendinte vintage sau retro.
 
2. Barbatii maturi care au o situatie financiara buna. Acestia cauta distractii, bauturi fine si persoane de sex opus. Ei se orienteaza catre localurile cu specific medieval sau irlandez unde pot gasi vinuri vechi, cognacuri fine si mancaruri exotice.
 
3. Studentii care sunt in cautare de socializare si mare parte din venituri este lasata la terase.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016