Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt cele mai puternice branduri romanesti


Care sunt cele mai puternice branduri romanesti
de la 11 Sep. 2014
Care sunt cele mai puternice branduri romanesti
Tags: branduriinterviuridedemanemaginvestitiiserviciidacia

Borsec, Dero si Gerovital sunt pe primele locuri in clasamentul celor mai puternice o suta de branduri romanesti, realizat de revista Biz pe baza unui studiu al campaniei de cercetare Unlock Market Research.

Cele 3 branduri sunt urmate in top 10 de Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si Petrom.
 
Topul continua cu Jolidon, Poiana, Fares, Rom, eMag, Bucovina, Mobexpert, Doina, Joe si Triumf, informeaza Agerpres.
 
"'Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri românești, interlocutorii întrebau mirați dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate, și nu ne pasă de ele! După cinci ani în care am promovat și prezentat cele mai puternice 50 de branduri românești, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri românești puternice", a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef al revistei Biz, citat într-un comunicat de presă.
 
In topul din 2014 se face remarcata o evolutie a bunurilor de folosinta indelungata (Arctic, Dacia), a serviciilor (Petrom, companii bancare, Medlife) si a retailului online si offline (eMag, Dedeman, Mobexpert).
 
Studiul se bazeaza pe 1.000 de interviuri online si este reprezentantiv la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei cu varste intre 18-55 de ani.
 
Totodata, performanta marcilor romanesti este masurata in baza a patru indicatori: investitia investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016