Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii


CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii
de la 24 Feb. 2014
CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii
Tags: mystery shoppingcezenelsfkgdf suezcez

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului de catre un operator, durata maxima de asteptare fiind de doua minute, conform unui studiu realizat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste 6 minute timp de asteptare.


Din punct de vedere al calitatii raspunsului, GdF Suez si CEZ au obtinut cele mai bune punctaje, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect, ulterior asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit.
 
Tot acesti doi operatori inregistreaza cea mai buna performanta si pe indicatori precum „multumire pentru apel” sau „ascultare activa” (acestia au folosit pe parcursul conversatiei sintagme precum „da”, ”spuneti”, „va ascult”). La acest capitol, performanta ENEL este una medie, in vreme ce E.ON se situeaza la polul opus.
 
La capitolul „interactiunea online”, pe email, durata medie de raspuns la o solicitare catre furnizorii de utilitati este de 35 de ore din momentul trimiterii solicitarii.
 
E.ON este cel mai prompt furnizor, urmat de GdF Suez si ENEL, in vreme ce CEZ se situeaza in partea de jos a clasamentului ca timp de reactie. CEZ este de altfel si singurul furnizor care nu confirma receptionarea solicitarii printr-un raspuns automat.
 
In marea majoritatea a cazurilor, s-a remarcat insa absenta unei semnaturi standard: raspunsurile nu contin detaliile complete ale celui care raspunde, lipsind fie numarul de telefon, fie functia acestuia.
 
Evaluarile au fost realizate in perioada 7-14 februarie 2014 si au avut la baza scenarii de informare si de reclamatie. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016