Studiu: Scaderea puterii de cumparare, principalul obstacol in calea dezvoltarii afacerilor in franciza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Scaderea puterii de cumparare, principalul obstacol in calea dezvoltarii afacerilor in franciza
Intreprinzatorii interesati de francize percep mediul economic, social si politic, intern si international, in mod diferit. Aceste aspecte influenteaza decizia lor de materializare a intentiei, releva studiul "Perceptia intreprinzatorilor romani cu privire la afacerile in franciza", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton.
Opiniile intreprinzatorilor asupra obstacolelor care stau in calea dezvoltarii francizelor constituie o parte din perceptia globala si pot explica atat perceptia asupra avantajelor si asupra riscurilor legate de francize, cat si dimensiunea temporala a intentiei de investitie.
Pentru 35,2% dintre respondenti, principala problema este scaderea puterii de cumparare. In continuare, 30,6% dintre acestia invoca costul mare al finantarii si 24,1%, deficientele legislatiei.
Lista nu se opreste aici. Cei chestionati au adus in discutie si alti factori, precum informarea insuficienta, coruptia, birocratia, neincrederea oamenilor sau deficientele fortei de munca.
Studiul "Perceptia intreprinzatorilor romani cu privire la afacerile in franciza" a fost realizat pe un esantion de 894 respondenti, in perioada 29 august - 16 septembrie 2011, de Divizia Market Research a grupului romano - german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
Pentru mai multe informatii: Cristina Apopei, Project Manager, e-mail: cristinaa@rs.ro, telefon: 021.317.25.87