Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Chinezii sunt un popor de oameni perseverenti, iar asta se vede in dezvoltarea tarii din ultimii 30 de ani. Determinarea asiaticilor se transmite si in industria auto, acolo unde compania Zhejang Youngman Lotus a facut o noua oferta pentru preluarea constructorului auto suedez Saab. Noua oferta a chinezilor este de 446 de milioane de dolari, iar investitorii sustin ca vor sa produca din nou autombile la uzina din Trollhattan.
Din pacate pentru chinezi, creditorii Saab vor sa vanda compania "bucata cu bucata", ceea ce le-ar aduce un venit mai mare in urma vanzarii marcii suedeze, dar ar periclita repornirea productiei la uzina din Trollhattan.
Saab si Lotus
Cei de la Youngman detin deja drepturile pentru vechiul Saab 9-3 si pentru un model Lotus. Ambele modele ar putea fi produse la uzina din Trollhattan daca vanzarea marcii Saab va avea loc.
Chinezii de la Youngman au permisiunea de a construi si comercializa modele Lotus in China, ceea ce i-ar ajuta sa finanteze dezvoltarea platformei PhoeniX, care ar fi trebuit sa reprezinte baza viitoarelor modele Saab.
Investitii serioase
Respectiva platforma nu foloseste foarte multe componente General Motors, dar orice cumparator ar trebui sa faca o investitie serioasa pentru a pregati de productie respectiva platforma tehnica. Estimarile interne ale celor de la Youngman arata ca platforma ar fi gata de productie in termen de 12-18 luni.
Cel mai mare creditor al Saab este Biroul de Datorii din Suedia, care a preluat imprumutul marcii de la Banca Europeana de Investitii. Doar aceasta entitate trebuie sa obtina circa 2,2 miliarde de coroane, in conditiile in care oferta celor de la Youngman este de 3 miliarde de coroane suedeze.
Chinezi, indieni si turci
Chinezii de la Youngman nu sunt singurii investitori ai marcii Saab, indienii de la Mahindra fiind interesati, alatrui de turcii de la Brightwell Holdings si suedezii de la Semcon.
Spre deosebire de ceilalti potentiali investitori sugerati de presa din Suedia, chinezii de la Youngman si-au aratat interesul pentru achizitie in repetate randuri si au afirmat cu tarie ca sunt interesati de aceasta marca.