Hyundai are tinta precisa: 500.000 de masini pe an, in Europa, pana in 2012
hyundaipiata autolansarei40cresterecriza financiara
Pentru ca vanzarile din ultimii ani au mers ca "pe roate" pentru concernul sud-coreean, conducerea a trasat un scop precis: compania trebuie sa ajunga la 500.000 de masini vandute anual pe piata europeana, chiar din 2012.
Cererea mare inregistrata inca de la inceputul acestui an ii face pe cei de la Hyundai sa viseze cu ochii deschisi. Desi planuia sa atinga jumatate de milion de unitati vandute pana in 2013, presedintele executiv al coreenilor si-a revizuit tinta de vanzari.
Steven Yang este de parere ca anul viitor vanzarile Hyundai Motor pot creste cu un sfert fata de cele prognozate pentru 2011, ceea ce ar duce la atingerea pragului de 500.000 de unitati mult mai repede. Planurile lui Yang au fost dezvaluite in cadrul lansarii noului i40 pe piata din Coreea de Sud.
In acest an, Hyundai urmareste sa atinga o crestere a vanzarilor europene cu 10,5%, ceea ce i-ar asigura un bilant anual final de 400.000 de unitati vandute. Analistii sustin ca planurile asiaticilor ar putea da roade pe fondul unei economii dezechilibrate, Hyundai folosind cu succes aceeasi politica agresiva si in cazul crizei financiare din Statele Unite.
In plus, coreenii vor fi ajutati pe Batranul Continent de lansarea noii generatii a modelului i30, asteptata sa isi faca aparitia in toamna acestui an la Salonul de la Frankfurt.