Valurile facute de Tata Motors cu modelul Nano (cea mai ieftina masina din lume: 2.500$) nu putea sa-i lase indiferenti pe coreeni de la Hyundai Motors. Asa ca, au prezentat masina de clasa mini Eon care costa de la 4.000 de dolari si va concura cu modele mai ieftine precum Suzuki Alto ale carui preturi pornesc de la 3.500 de dolari.
India este o piata auto cu totul speciala din cauza puterii de cumparare extrem de scazuta a cumparatorilor, iar numarul de masini noi la sub 5.000 de dolari este neobisnuit de mare.
Hyundai vindea deja un model care pornea de la sub 5.000 de dolari in India, dar acum a lansat si Eon, masina cu motor de 0,8 litri, consum mediu de circa 5 litri/100 km si preturi intre 4.000 si 5.500 de dolari.
Cel mai important concurent din piata este Suzuki Alto, produs de constructorul local Maruti, care costa intre 3.500 si 4.700 de dolari. Totusi, vanzarile acestui model au scazut mult si Hyundai spera sa profite si vrea sa deschida si mici puncte de vanzare rurale, o mie la numar, sperand sa atraga clientela din clasa medie.
Maruti-Suzuki detine 40% din piata indiana, iar Hyundai, aproximativ o cincime. India este o piata auto cu totul speciala din cauza puterii de cumparare extrem de scazuta a cumparatorilor. Se gasesc multe modele auto la sub 5.000 de dolari, insa pana si acest pret este considerat mare, mai ales ca s-au inasprit si conditiile de creditare.
Cea mai ieftina masina din India, si din lume, ramane Tata Nano ale carui preturi pleaca de la mai putin de 2.000 de euro. Modelul are vanzari sub asteptari, atat din cauza marketing-ului inadecvat, cat si din cauza problemelor tehnice aparute (in special incendii inexplicabile).
Ultimele NOUTATI
Digitalizare IMM. Dorin Andreica: Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile a nevoie de ajutor si atentie
De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place
Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat
Adoptarea euro, cu mare "cantec" in Bulgaria: oamenii de rand sunt sceptici ca vor trai mai bine
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATIA angajatorului de respectare a repausului saptamanal - prevederi legislative
Ministrul Muncii: Trebuie sa fim pregatiti pentru meseriile viitorului si pentru tranzitia digitala
Radiere PFA: acte necesare si procedura de urmat
Lipsa in gestiune: studiu de caz privind monografia contabila si implicatiile fiscale
Ancheta actului de hartuire: cum trebuie sa procedeze angajatorii
Evaluarea angajatilor: ce sunt criteriile de evaluare si obiectivele de performanta
Te-ar putea interesa si
De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place
Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat