Conform primelor estimari facute de specialistii din domeniu, productia auto globala ar putea inregistra o scadere cu peste 20 de procente in acest an, producatorii auto urmand sa piarda din punct de vedere al productiei un numar de peste 19 milioane de unitati. In aceste conditii, industria auto este una dintre cele mai afectate industrii la nivel global in actualul context al crizei provocate de pandemia de coronavirus. Analistii din cadrul LMC Automotive au transmis la inceputul acestei saptamani un punct de vedere prin care se arata ca productia totala de masini la nivel mondial va ajunge la sfarsitul acestui an la un nivel de doar 71 de milioane de unitati.
Totodata, estimarile celor de la LMC Automotive sunt destul de pesimiste si in legatura cu vanzarile din acest domeniu in anul curent. Mai exact, compania de analiza se asteapta ca vanzarile din domeniul auto sa ajunga la un minim in luna aprilie atat la nivelul Batranului Continent, cat si la nivel pietei de peste Ocean. De asemenea, analistii se tem ca recuperarea post-criza nu va putea fi atat de rapida. Tocmai din acest motiv, strategia multor constructori auto s-ar putea schimba semnificativ in perioada imediat urmatoare!
Primul mare nume din industria auto care anunta o astfel de schimbare este Volkswagen, cel mai mare constructor de pe scena auto europeana. Desi SUV-urile se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare in ultimii ani in randul clientilor de pe aceasta piata, constructorul german anunta acum ca nu va mai adauga modele noi in gama de SUV-uri pe care o are. Decizia poate parea destul de intriganta la prima vedere, mai ales in contextul in care cei de la Volkswagen au investit masiv in ultimii ani in extinderea gamei de modele de tip SUV. Mai mult decat atat, nu mai putin de 40% din vanzarile producatorului german de pe piata auto europeana sunt asigurate de SUV-uri.
Desi cei de la Volkswagen sustin in continuare ca segmentul SUV-urilor se va bucura si in anii urmatori de o popularitate destul de mare, acestia transmit acum ca strategia brand-ului se va schimba din acest punct de vedere. Astfel, unul dintre numele importante din cadrul structurii de conducere a producatorului german a transmis la inceputul acestei saptamani ca Volkswagen “trebuie sa aiba grija sa aiba un portofoliu eficient ca producator de volum”. Mai exact, germanii sustin ca nu este profitabil sa dezvolte si sa lanseze modele care vor fi vandute in doar 30 sau 40 de mii de unitati pe an.
In aceste conditii, se pare ca producatorul german va alege ca in anii urmatori sa se concentreze in special pe modelele care se bucura de o priza mai mare la public. Totodata, se pare ca cei de la Volkswagen iau in calcul si ideea renuntarii la anumite modele dezvoltate pe platforma MQB, platforma care gazduieste cateva modele importante precum Touran, Passat sau Arteon.
Ultimele NOUTATI
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si