Leasingul auto a devenit tot mai popular si printre romani in ultimii ani, numarul de cereri crescand de la un la altul. Intr-adevar, sunt multi soferi care isi doresc ca masina pe care o conduc sa fie pe numele lor in acte, insa nu sunt deloc putini nici cei care apeleaza la aceasta optiune de a achizitiona o masina sub forma de leasing. Si au si motive sa faca asta, existand o serie intreaga de avantaje in ceea ce priveste leasingul auto.
Sa iti cumperi o masina noua in ziua de astazi nu este tocmai la indemana pentru oricine. Masinile noi sunt tot mai scumpe, preturile explodand parca in ultimii ani si pe piata auto.
Accesarea unui credit vine la pachet cu o serie intreaga de riscuri in aceasta perioada incerta din punct de vedere economic, asa ca sunt tot mai putini cei care apeleaza la o astfel de optiune. In schimb, leasingul auto este mai usor de accesat si nici este nevoie de un avans.
Pentru ca o persoana fizica sa poata accesa operatiunea de leasing pentru un automobil, aceasta trebuie sa indeplineasca in primul si primul rand patru conditii. Sigur, acestea pot varia de la o firma la alta, insa cele patru pe care le vom pomeni in randurile urmatoare se regasesc de regula pe lista solicitarilor oricarei societati de leasing.
In primul rand, persoana care isi doreste accesarea unui leasing auto trebuie sa demonstreze ca are venituri permanente realizate in Romania. Apoi, este obligatoriu ca aceasta persoana sa nu aiba restante la alte credite pe care le-a accesat anterior. Totodata, cei care vor sa acceseze operatiunea de leasing auto trebuie sa fie cetateni romani sau ai unui alt stat membru al Uniunii Europene, dar sa poata demonstra ca au domiciliul in Romania sau un permis de sedere pe termen lung. In cele din urma, exista si o limita de varsta impusa de finantator la sfarsitul perioadei de creditare.
Pe lista documentelor necesare persoanelor fizice pentru accesarea unei operatiuni de leasing auto se regasesc adesea urmatoarele:
a) act de identitate;
b) acord de consultare ANAF;
c) copii ale unor facturi de utilitati emise in ultimele 3 luni;
d) cerere de finantare, standard (include si acordul de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare);
e) fisa fiscala pentru un an in urma, semnata si stampilata de catre angajator pentru conformitate;
f) adeverinta de salariu (formular standard) net pentru ultimele 6 luni;
g) contract individual de munca (copie);
h) copie a paginii din Registrul de Evidenta a Salariatilor;
i) copii de pe orice alte documente din care rezulta venituri suplimentare ale clientului;
j) specimen de semnatura al persoanei care semneaza contractul de leasing.
Ultimele NOUTATI
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si