Noua strategie globala Toyota: multi hibrizi, accent pe pietele emergente si motoare cu consum mic
toyotatoyota motorakio toyodaautochinaindiabraziliamasini
Toyota Motor, cel mai mare constructor auto din lume, a prezentat miercuri la Tokio noua sa strategie globala. Compania va lansa 10 noi modele hibride pana in 2015 si doreste ca jumatate din vanzarile sale sa fie realizate pe pietele aflate in dezvoltare.
Constructorul va anunta si automobile in totalitate electrice, precum si unele modele care folosesc surse alternative de energie, precum celulele de hidrogen, potrivit presedintelui si directorului executiv Akio Toyoda (foto).
Asa cum am scris recent, compania se va concentra pe pietele aflate in curs de dezvoltare, precum China, India si Brazilia, lansand modele accesibile ca pret. In acest moment, 60% din vanzarile companiei se realizeaza pe pietele dezvoltate si 40% pe cele emergente. Pana in 2015 compania nipona vrea ca raportul sa fie 50:50, scrie
TheCarConnection.com.
Toyota a mai anuntat ca va continua dezvoltarea de motoare eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil si cu emisii foarte reduse. Totodata, pentru a-si eficientiza activitatea de luare a deciziilor, numarul de membri din consiliul director va fi redus de la 27 la 11 pana in iunie anul curent.