Pentru a putea intra in cursa pentru premiul “Masina Anului 2020”, un model trebuie sa fie disponibil pe piata auto de pe Batranul Continent inainte de finalul anului 2019. Totodata, estimarea de vanzari trebuie sa depaseasca 5.000 de unitati pe an. Asa cum spuneam si in randurile anterioare, in prima fiza a concursului au fost selectate nu mai putin de 35 de modele considerate reprezentative pentru anul 2019. In cele din urma, din aceste 35 de modele au fost selectate doar 7 modele finaliste. In urma cu un an, Marele Premiu “European Car of the Year” a fost castigat de modelul Jaguar I-Pace.
In urma analizei realizate de cei 60 de jurati, modelul Peugeot 208 de generatie noua a fost punctat cu nu mai putin de 281 de punctaje, castigand cu acest scor titlul “Masina Anului 2020”. Pe locul secund s-a clasat Tesla Model 3, modelul american reusind sa primeasca 242 de puncte in urma jurizarii. Pe ultima treapta a podiumului regasim modelul Porsche Taycan, model care a fost notat cu un scor de 222 de puncte.
Mergem mai departe si pe prima pozitie in afara podiumului regasim modelul francez Renault Clio, care a primit un scor de 211 puncte. Pe locul 5 regasim noul Ford Puma, SUV-ul produs la uzina producatorului american de la Craiova fiind punctat de juriul European Car of the Year cu un scor de 209 puncte. De altfel, este important de mentionat ca Puma este singurul model de tip SUV care a ajuns in finala acestei competiii, in ciuda popularitatii de care se bucura acest segment pe piata auto din Europa. In cele din urma, pe ultimele doua pozitii regasim modelele Toyota Corolla, respectiv BMW Seria 1, acestea primind un scor de 152, respectiv 133 de puncte.
Noua generatie a modelului Peugeot 208 a fost prezentata in urma cu aproape un an, chiar inainte de debutul Salonului Auto de la Geneva din 2019. Conform specialistilor, noul Peugeot 208 a fost privit inca de la bun inceput drept un model extrem de important, multi fiind de parere ca acesta ar fi avut potentialul de a redefini segmentul modelelor subcompacte. Noua generatie Peugeot 208 a adus pe scena auto o multime de modificari, atat la nivel de design, cat si din punct de vedere al tehnologiilor inovative pe care le-a introdus. Totodata, lasand la o parte variantele clasice de motorizare, Peugeot 208 venea la pachet si cu o versiune electrica cu o autonomie deloc mica, de 340 de kilometri.
In tara noastra, noul Peugeot 208 de generatie noua are un pret de pornire de 13.800 de euro pentru versiunea echipata cu o unitate de motorizare pe benzina de 75 de cai putere. Totodata, se poate opta si pentru o unitate de motorizare pe benzina de 100 de cai putere sau pentru un propulsor diesel de 1.5 litri, tot cu 100 de cai putere. In cele din urma, versiunea e-208 despre care aminteam in randurile anterioare porneste pe piata auto din Romania de la 29.990 de euro.
Ultimele NOUTATI
Cum poti sa-ti gasesti un job de vara in Retail, HoReCa sau Turism, in 2025 - sfaturi de la specialisti in HR pentru angajare rapida, pe salariu bun
Laura Codruta Kovesi intervine: Daca vrem mai multi bani la buget, haideti sa reducem frauda cu TVA
Cum sa folosesti vopseaua lavabila alba ca fundal pentru accente cromatice vibrante
Mobilierul pentru baie. Cum sa iti organizezi spatiul eficient si cu stil
Partenerii nostri
Beneficiezi de indemnizatie crestere copil daca nu ai lucrat? Ce spun specialistii
Tehnologia mobila si respectarea normelor GDPR la locul de munca
Firma cu mai multe puncte de lucru: Cum se tine corect evidenta ambalajelor SGR
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Certificat calificat de semnatura electronica: Cum se inregistreaza achizitia in contabilitate
Firmele in vizorul autoritatilor: cum te pregatesti pentru verificari si inspectii
Contractul de renta viagera: Ce este si cum functioneaza? [MODEL]