Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Porsche Taycan a fost oficial lansat in Romania


Porsche Taycan a fost oficial lansat in Romania
de Florin Amariei la 03 Feb. 2020
Porsche Taycan a fost oficial lansat in Romania
Tags: porscheporsche taycanauto

Modelul complet electric al constructorului auto din Stuttgart, Taycan, a fost oficial lansat in Romania. Evenimentul a avut loc in cadrul unui club din Capitala si a fost plin de surprize. Momentul culminant, insa, a fost aparitia noului automobil Porsche in fata tuturor celor participanti la ceremonie.


Noul Porsche Taycan a fost oficial lansat in Romania. In prezenta presei si a sute de clienti, automobilul si-a facut aparitia pentru prima data in tara noastra. Aceasta lansare reprezinta un moment important pentru Porsche in Romania, intrucat este pentru prima data cand masina se prezinta publicului intr-o ceremonie care o dezbraca de secrete.

Avand in vedere ca Tesla nu a dorit sa-si faca inca prezenta simtita in spatiul carpato-danubiano-pontic, iar Jaguar, Audi, Mercedes-Benz si Hyundai inca fac pasi timizi in a-si promova propriile autovehicule complet electrice, Porsche pune stindardul fix in fata celor care isi doresc o masina cu propulsie curata, confortabila si pentru care exista siguranta "alimentarii" fara emotii. 
 
Desigur, exista modelele complet electrice BMW i3 si i3s deja prezente-n tara noastra si care s-au vandut in numere considerabile, dar aici este vorba despre un model complet diferit de filosofia bavareza introdusa-n tara noastra inca din 2013. Constructorul auto din Stuttgart imbina emotia puterii cu luxul si confortul unui automobil capabil sa te mentina pe tine si pe pasagerii tai interesati, angrenati in experienta calatoriei cu o masina care are o amprenta de carbon minima in calatorii lungi.

Taycan vine in fata romanilor cu o promisiune pe care va trebui sa nu o incalce: pedigree-ul din motorsport este transferat intr-o arhitectura care se poate dovedi a fi utila in nenumarate scenarii si care poate indura provocarile cotidiene fara probleme, dar poate fi un partener si pentru explorari indelungate.

 
Seara a inceput interesant pentru mine. Am coborat din 605 si ma indreptam inspre clubul in care urma sa descopar noul Taycan. Recunosc, si Porsche Romania stie deja asta, eram extrem de curios cu privire la aceasta masina. Taycan mi-a ramas intiparit in minte inca de la premiera ultimului episod Star Wars din decembrie, cand am primit o mica doza din ceea ce am vazut la aceasta prezentare unica. 
 
In timp ce cautam directia potrivita pentru a ajunge la locul in care urma sa vedem nu unul, ci doua modele Taycan, pe langa mine treceau incontinuu masini precum Panamera, 911, Macan, 718, Cayenne, Continental GT, Mulsanne si am vazut chiar si-un Urus. Nu mai aveam nevoie de navigatia de pe mobil. Era deja clar ca ma indreptam inspre locul potrivit.
 
Acolo ne astepta covorul rosu, iar la intrarea in incinta era un robot simpatic care iti servea sampanie si stia sa nu se incurce in multime!  

 
In timp ce exploram toate accesoriile pregatite de Porsche Romania care personalizau aceasta experienta, am intalnit mai multe personalitati si persoane publice care, in mod surprinzator, erau interesate mai mult de masina decat de discutii cu presa.
 
In urma a catorva zeci de minute de socializare si muzica mixata de Vanotek, au urmat discursurile directorului Alin Tapalaga si brand managerului Adrian Pascu. Scurte si la obiect, cei doi au pus in perspectiva o misiune asumata de Porsche: perfectionarea mobilitatii electrificate. Am apreciat faptul ca au spus strictul necesar, atentia multimii fiind mutata imediat asupra vedetei serii: Taycan.
 
La aproape un minut dupa acest moment, incepe o muzica dramatica si stiam cu totii ca noul model al marcii va aparea in fata noastra. Surpriza! Sunt doua Taycan! In fata presei si a clientilor se prezinta Taycan 4S si Taycan Turbo. Singura varianta care a lipsit din acest moment fantastic a fost Turbo S.
 
Imediat multimea s-a apropiat de cele doua masini si a inceput explorarea modelelor, moment in care am auzit un lucru de la un participant care m-a surprins: "Gata, l-am atins. L-am simtit!". Este, asadar, evident ca acest automobil electric a reusit sa stranga suficienta emotie in jurul sau. Si acest lucru are sens, cand te gandesti ca Taycan (Turbo S) reuseste sa ajunga de la 0 km/h la 100 de km/h in doar 2,8 secunde. Chiar daca noul 911 Carrera 4S Cabriolet cu ICE m-a impresionat, sunt sigur ca noul model electric va fi cu mult mai dramatic. 

 
Preturile de lansare pentru noul model al marcii din Stuttgart sunt, dupa cum urmeaza:
 
  • Taycan 4S - 110.624 euro;
  • Taycan Turbo - 157.318 euro;
  • Taycan Turbo S - 190.860 euro.
 
Puterea disponibila si autonomia pentru:
 
  • Taycan 4S sunt 429 CP (cu Launch Control creste la 522 CP) si 400 de km (conform WLTP );
  • Taycan Turbo sunt 616 CP (cu Launch Control creste la 680 CP) si 450 km (conform WLTP);
  • Taycan Turbo S sunt 616 CP (cu Launch Control creste la 750 CP) si 413 km (conform WLTP).
 
Fascinatia Taycan este redata si de timpul scurt de incarcare, acesta putand fi "alimentat" pana la 80% in doar 22,5 minute la curent continuu DC cu 50 kW.
 
Prin aceasta lansare extravaganta ni se transmite faptul ca brandul are o incredere uriasa in potentialul acestui model si subliniaza faptul ca automobilul are sansa de a fi potrivit pentru pretentiile tuturor celor interesati de o masina puternica, cu stil si, cel mai important, cu propulsie fara emisii.

 
Cert e un lucru: de-abia astept sa vi-l prezint dupa un test drive facut ca la carte!
 
Pe curand!
 
 Foto: Porsche Romania

Colaborator Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016