Nu este pentru prima data cand se vorbeste despre electrificarea Dacia, insa oficialii constructorului roman au dat dovada de prudenta atunci cand acest subiect a fost abordat in ultimul an. Electrificarea nu este deloc un proces ieftin, ceea ce poate reprezenta o problema pentru Dacia. Constructorul roman a mizat in ultimii ani pe o strategie care punea accent pe dezvoltarea unor modele cu performante bune, oferite apoi la niste preturi accesibile pentru marea majoritate a clientilor. Conform cifrelor inregistrate in ultimii ani, aceasta strategie s-a dovedit fara doar si poate a fi castigatoare, modelele din portofoliul producatorului auto de la Mioveni inregistrand cifre de vanzari excelente pe unele dintre cele mai mari piete auto europene.
Phillipe Buros, directorul Renault Europa, este cel care aduce in discutie in debutul acestui an electrificarea brand-ului romanesc, declarand recent pentru o publicatie de specialitate ca primele versiuni electrificate ale modelelor Dacia vor incepe sa apara pe piata in cel mult doi sau trei ani. Acelasi Phillipe Buros explica cu aceasta ocazie ca intarzierea cu care se face acest lucru in cazul Dacia are loc tocmai pentru ca noile tehnologii sa poata sa fie oferite la un pret competitiv, acest lucru reprezentand “una dintre filosofiile de baza ale brand-ului Dacia”.
Directorul producatorului francez la nivel european transmite astfel ca Dacia va prelua in perioada urmatoare tot ce ofera Renault la capitolul electrificare, acest proces fiind deja unul absolut necesar pentru constructorul roman la acest moment. Phillipe Buros sustine astfel ca in cele din urma, toate marcile auto vor fi nevoite sa treaca la electrificare, acesta fiind deja un “trend inerent”.
Oficialul constructorului francez explica, de asemenea, ca principalul argument de achizitie pentru modelele Dacia este raportul calitate - pret, o parte din acest concept fiind faptul ca producatorul roman preia tehnologia disponibila in gama Renault cu o mica intarziere. In acest fel, costurile foarte mari sunt evitate, preturile finale ale modelelor Dacia urmand sa ramana la un nivel accesibil pentru marea majoritate a clientilor de pe piata. Astfel, Buros sustine ca este nevoie sa asteptam cat mai mult posibil pentru a amortiza noile tehnologii, o crestere a pretului cu aproximativ 10% contand mult pentru clienti in cazul unei masini care costa 8000 sau 9000 de euro.
Mai mult decat atat, directorul Renault Europa mai spune ca la ora actuala, clientii Dacia sunt mai putin interesati de noutate decat clientii Renault, cumparatorii dovedind ca sunt pragmatici. Practic, marea majoritate a clientilor “vor o masina care sa ii plimbe pe ei si pe familiile lor in siguranta, nefiind interesati de evolutia modei in domeniu”. Astfel, Phillipe Buros sustine ca diferentierea dintre cele doua brand-uri trebuie tinuta in viata cu orice pret, clientii celor doua brand-uri fiind complet diferiti, acestia dorindu-si de la masinile lor lucruri diferite.
Ultimele NOUTATI
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025
ANAF verifica romanii care lucreaza in IT! S-a descoperit ca unii se folosesc de PFA-uri si anumite coduri CAEN ca sa plateasca taxe mai mici!
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Ghidul alegatorului pentru Alegerile Prezidentiale 2025: ce trebuie sa stii
Testamentul in Romania: ce este, cine il poate face si ce contine
Te-ar putea interesa si