In primavara acestui an, francezii de la Renault au lansat in cadrul Salonului Auto de la Shanghai versiunea de serie a SUV-ului K-ZE. La acea vreme, oficialii constructorului din Hexagon au anuntat ca SUV-ul K-ZE va fi disponibil exclusiv pe piata auto din China, productia acestuia urmand sa se realizeze tot in China, la uzina eGT New Energy Automotive. Totusi, reprezentantii Renault au lasat loc si de interpretari, mentionand inca de la bun inceput ca modelul va fi produs la standarde globale.
Oficialii Renault au anuntat in cele din urma la sfarsitul lunii octombrie ca vor lansa o versiune a lui K-ZE si pentru piata europeana. Conform presei franceze, se pare ca francezilor le surade din ce in ce mai mult ideea de a comercializa SUV-ul K-ZE sub sigla producatorului auto cu sediul la Mioveni. Asa cum stim deja, desi varianta dezvoltarii unui model electric a fost adusa in discutie si de cei din conducerea Dacia, constructia unui astfel de model s-ar fi dovedit extrem de costisitoare pentru constructorul roman! Astfel, aceasta varianta ar putea fi ideala pentru Dacia!
Versiunea dedicata pietei chineze a SUV-ului K-ZE este echipata sub capota cu o unitate de motorizare electrica de 33 kW, modelul putandu-se lauda cu o viteza maxima de 105 km/h. De asemenea, conform standardului NEDC, SUV-ul K-ZE promite o autonomie de aproximativ 300 de kilometri in mediul urban, ceea ce nu este deloc rau pentru un model de oras.
Cel mai probabil, SUV-ul electric K-ZE va fi promovat de cei de la Renault ca un model low-cost, care s-ar potrivi perfect strategiei celor de la Dacia. Conform informatiilor neoficiale care au aparut deja pe marginea acestui subiect, versiunea europeana a lui K-ZE ar urma sa aiba un pret de aproximativ 15.000 de euro, ceea ce nu ar fi deloc mult pentru clientii de pe piata auto de pe Batranul Continent.
In plus, oficialii din conducerea Renault se asteapta ca viitorul Dacia K-ZE sa devina rapid unul dintre modelele preferate de serviciile de car-sharing de pe plan european. O poveste similara il are ca protagonist si pe Renault Zoe, un alt model electric care se bucura de un real succes pe plan european in ultima perioada. Olivier Murguet, director comercial in cadrul producatorului francez, a transmis recent ca un asemenea vehicul este dedicat in mod special tinerilor, un SUV electric de oras reusind sa indeplineasca marea majoritate a cerintelor venite dinspre acest segment de clienti.
Ultimele NOUTATI
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor