Conform datelor publicate de francezii de la Grupul Renault la mijlocul acestei saptamani, producatorul auto roman cu sediul la Mioveni a vandut in primele trei luni ale anului un numar de putin peste 110.000 de unitati, in aceasta cifra fiind incluse atat vehiculele comerciale, cat si autoturismele. Mai exact, vorbim in cazul celor de la Dacia despre o cifra de vanzari de 110.279 de unitati, in scadere cu nu mai putin de 40.1 procente in comparatie cu acelasi interval ianuarie - martie al anului precedent.
Defalcat, cei de la Dacia au vandut in aceasta perioada un numar de 101.778 de autoturisme, respectiv 8.501 vehicule comerciale usoare. Bineinteles, cifrele sunt dezamagitoare pentru toata lumea, insa trebuie sa recunoastem ca la acest moment cifrele sunt in scadere pentru intreaga industrie auto, contextul actual fiind unul extrem de dificil chiar si pentru marii producatori ai lumii.
Primele trei luni ale anului nu s-au dovedit a fi prea bune nici pentru francezii de la Renault, grupul raportand la finalul primului trimestru al anului o cifra de vanzari la nivel global in valoare de 672.962 de unitati. In aceste conditii, putem spune ca vanzarile celor de la Renault au scazut acum cu aproape 26% in raport cu aceeasi perioada a anului precedent. Toate aceste scaderi la capitolul vanzari vin in contextul in care intreaga piata auto globala a scazut dupa primele trei luni ale anului curent cu 24.6%.
Totodata, mai putem adauga ca veniturile Grupului Renault au scazut cu 20% dupa primele trei luni ale acestui an, ajungand la un nivel de aproximativ 10.1 miliarde de euro. Mai mult decat atat, reprezentantii grupului francez se arata destul de precauti cu privire la estimarile pentru anul in curs, constientizand situatia extrem de delicata prin care intreaga atat industria auto, cat si intreaga lume. Astfel, reprezentantii din structurile de conducere ale celor de la Renault au precizat pentru moment ca impactul crizei provocate de pandemia de coronavirus nu poate fi estimat la aceasta ora!
Groupe Renault Romania a anuntat la mijlocul acestei saptamani introducerea unor noi servicii pentru platformele sale online de vanzari, clientii Dacia urmand sa beneficieze acum de optiunea de a plati integral online masina dorita. Totodata, clientii interesati pot alege serviciul de livrare la domiciliu, evitand astfel interactiunea fizica sau deplasarea la showroom. Aceste noi optiuni au fost introduse special pentru a putea fi pastrate normele de siguranta in contextul crizei actuale.
Unul dintre oficialii grupului a transmis recent ca obiectivul companiei ramane acela de a propune clientilor mai multa flexibilitate si o experienta digitala personalizata. Pentru a rezerva o masina prin intermediul acestei platforme, clientii vor plati o taxa in valoare de 500 de euro.
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea