Legendarul Mercedes-Benz Clasa C primeste o noua generatie: motorizari electrificate si mai multa tehnologie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Legendarul Mercedes-Benz Clasa C primeste o noua generatie: motorizari electrificate si mai multa tehnologie
Legendarul Mercedes-Benz Clasa C primeste o noua generatie: motorizari electrificate si mai multa tehnologie
de Adrian Somai la 23 Feb. 2021
Urmareste-ne pe Google News
mercedes-benzmercedes clasa cgeneratie nouamotorizari

Prezentat in premiera in urma cu aproape 40 de ani, Mercedes-Benz Clasa C a devenit in timp unul dintre cele mai populare modele din gama constructorului german, fiind vandut pana in prezent in peste 10.5 milioane de exemplare. Clasa C a primit astazi o noua generatie, producatorul german propunand clientilor mai multe surprize de ordin tehnic si nu numai. Modelele noii generatii Clasa C au la baza aceeasi platforma arhitecturala pe care o intalnim si in cazul modelelor Clasa S, ceea ce inseamna ca intre cele doua modele vor exista mai multe puncte comune. 

 

Motivati mai mult sau mai putin de standardele de emisii din ce in ce mai drastice stabilite la nivel european, oficialii Mercedes-Benz au decis sa electrifice toata gama de motorizari formata exlusiv din unitati cu patru cilindri, pe benzina sau diesel. Astfel, toate aceste agregate sunt oferite pe noile modele alaturi fie de un motor electric (plug-in hybrid), fie de un starter generator la 48 V care aduce in plus 20 de cai putere si 200 Nm de cuplu maxim. Indiferent de motorizarea aleasa, noua generatie Clasa C va fi echipata cu o transmisie automata cu noua rapoarte. 

Versiunea de baza C 180 este echipata sub capota cu un propulsor pe benzina de 170 de cai putere. In acest caz, viteza maxima care poate fi atinsa este de 231 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata intr-un timp de doar 8.6 secunde. Versiunea C 200 ne este propusa tot alaturi de un propulsor de 1.5 litri, dar care dezvolta 204 cai putere. In cele din urma, versiunea C 300 vine la pachet cu un agregat cu o capacitate de 2.0 litri, capabil sa genereze 258 de cai putere. 

Mercedes-Benz vine cu doua propuneri tehnice si pentru cei care isi doresc o motorizare diesel. Versiunea C 220 d este echipata cu o unitate de 1.9 litri, capabila sa dezvolte 200 de cai si un cuplu maxim de 440 Nm. Versiunea C 330 d este echipata cu aceeasi unitate tehnica, capabila insa sa genereze 265 de cai putere si un cuplu maxim de 550 Nm. 

In viitorul apropiat, noua generatie Clasa C va avea si o versiune plug-in hybrid, versiune care va include o unitate termica care va dezvolta 95 kW, echivalentul a 129 de cai putere. Autonomia electrica de care se va bucura aceasta versiune cu incarcare la priza este de cel mult 100 de kilometri. 

Mai multa tehnologie si un plus de confort

Constructorul german a mizat pe mai mult confort pentru modelele noii generatii Clasa C, asemanarile cu modelele Clasa S fiind mai mult decat evidente la nivelul habitaclului. Putem remarca inca de la prima privire un instrumentar de bord digital care poate fi comandat prin intermediul unui ecran de 10.25 inci. Optional, se poate alege un ecran de dimensiuni mai mari, cu o diagonala de 12.3 inci. Sistemul multimedia este proiectat pe un display de tip tableta cu diagonala de 11.9 inci. Marea majoritate a butoanelor fizice au disparut acum, cele mai multe comenzi putand fi facute prin intermediul display-urilor tactile. 

Pasagerii se vor putea bucura de mai mult confort in noile modele de generatie noua Clasa C, acestea beneficiind de un spatiu ceva mai generos la interior. Acest lucru se datoreaza si arhitecturii despre care aminteam mai devreme, ampatamentul noilor modele castigand un plus de 25 de mm. Potrivit specialistilor, pasagerii vor avea acum mai mult loc atat pentru cap, cat si la nivelul umerilor sau genunchilor. 

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025. Nicusor Dan a castigat detasat lupta pentru Cotroceni. Victorie rasunatoare in toate sectoarele din Bucuresti
Ultima ora

Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025. Nicusor Dan a castigat detasat lupta pentru Cotroceni. Victorie rasunatoare in toate sectoarele din Bucuresti

today19 Mai. 2025
Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025, turul 2. Nicusor Dan obtine 54%, Simion 46%! - S-au numarat peste 90 la suta din voturi
Ultima ora

Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025, turul 2. Nicusor Dan obtine 54%, Simion 46%! - S-au numarat peste 90 la suta din voturi

today18 Mai. 2025
AVEM CIFRELE! Rezultate provizorii la cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale dupa centralizarea a peste 80 la suta din procesele verbale
Ultima ora

AVEM CIFRELE! Rezultate provizorii la cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale dupa centralizarea a peste 80 la suta din procesele verbale

today18 Mai. 2025
Peste 11 milioane de romani au votat pana duminica la ora 21! Mobiliare impresionanta in Ilfov, Cluj, Giurgiu, Brasov si Bucuresti
Ultima ora

Peste 11 milioane de romani au votat pana duminica la ora 21! Mobiliare impresionanta in Ilfov, Cluj, Giurgiu, Brasov si Bucuresti

today18 Mai. 2025
Noutati explozive pentru firme: reguli noi, costuri mai mari cu muncitorii straini!
Companii

Noutati explozive pentru firme: reguli noi, costuri mai mari cu muncitorii straini!

today18 Mai. 2025
Negocieri reluate intre SUA si UE: un nou capitol in relatiile comerciale transatlantice
Economie

Negocieri reluate intre SUA si UE: un nou capitol in relatiile comerciale transatlantice

today18 Mai. 2025
Ratiu vs. Iliescu, 1990: cand papionul a speriat mai tare decat dictatura. Cu cine votam azi?
Analize

Ratiu vs. Iliescu, 1990: cand papionul a speriat mai tare decat dictatura. Cu cine votam azi?

today18 Mai. 2025
Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!
Analize

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!

today16 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x