Reclamele online pot genera insa si situatii mai putin placute. Iata 14 plasari ciudate de bannere publicitare, menite sa genereze un "continut targetat".
14. Toyota loveste un profesor
Toyota si-a facut reclama in dreptul unui articol care prezenta cazul unui profesor, lovit de o masina Toyota. Aceasta reclama nu serveste binele nimanui, am putea spune...
13. Cafeaua cu urina
O combinatie nefericita. In 2010, un studiu realizat de Connect Insight a relevat faptul ca oamenii cu varsta peste 55 de ani tind sa aiba o viziune mai radicala asupra reclamelor si parasesc site-urile pline de bannere.
12. Aflac - O rata care te supravegheaza
Frica de rate reprezinta o fobie "intemeiata", documentata medical. Utilizatorii considera ca reclamele online sunt "enervante, repetitive si "ieftine"".
11. Cafeaua care iti provoaca infarct
Faptul ca reclamele online costa mai putin decat cele traditionale ar putea determina o serie de tehnici deficitare de marketing, care ii expun pe clienti in fata unor reclame ieftine si plictisitoare. Cafeaua Folgers nu mai este asa aromata, atunci cand afli ca iti poate cauza un "frumos" atac de cord.
10. Nu va abandonati copiii!
O juxtapunere ingrozitoare si amuzanta, in acelasi timp.
9. Imbolnaveste-te la Olive Garden
Daca iti place sa joci ruleta ruseasca culinara sau te gandesti ca vomitatul face parte dintr-o noapte grozava petrecuta cu prietenii, Olive Garden poate fi o destinatie justificata. Unele reclame sunt toxice. Ele mizeaza pe strategia SOCA (sentiment-oriented contextual advertising) si incearca, pe romaneste, sa lucreze "la sentiment"... Dar rareori reusesc.
8. Accuquote asigura si cazurile in care sugarii sunt zdrobiti
Contextul este totul. Reclama Accuquote se remarca prin caracterul insensibil. Publicitarii pierd teren, atunci cand reclamele lor sunt plasate contextual intr-o lumina proasta, negativa si companiile respective nu vor avea nimic de castigat.
7. Masca estetica cu fecale
Reclama precizeaza, intr-adevar, ca avem de a face cu o masca estetica de ciocolata. Din nefericire, titlul articolului asociat se refera la "rahat". Contextul si corelarea "ucid" succesul.
6. Prietena din Franta
De la reclama la pedofilie si de la pedofilie la reclama. Ne aduce aminte de "Lolita".
5. Un geniu insensibil
Einstein cu limba scoasa seamana cu un clovn impertinent, langa acest articol, despre o femeie cu probleme grave la creier, pe numele sau Terri Schiavo.
4. Iomega - Arzi, bebe, arzi!
Reclama celor de la Iomega nu sta bine langa povestea ingrozitoarea despre un copil care a pierit in flacari. Sloganul nu a sunat niciodata mai sinistru.
3. Lapidarea, un sport in familie
Lapidarea in tarile arabe reprezinta un act maxim de cruzime asupra unor presupusi "vinovati". Asocierea unei reclame cu o asemenea forma de pedeapsa capitala reprezinta, la randul ei, o cruzime.
2. Moartea nu ramane datoare nimanui
O reclama bizara, morbida.
1. Mitul bratarii din cupru
Bratarile QRay "ajuta la sanatate?" Articolul asociat sustine contrariul, prin vocile unor cercetatori.