Clientii RIB isi pot primi codurile PIN prin SMS
ribsmspincarduripin carduri
Clientii Romanian International Bank (RIB) vor putea alege sa nu mai intre in posesia codului PIN (Personal Identification Number) tiparit si ascuns intr-un plic suplimentar, ci prin SMS.
Serviciul Personal Identification Number prin SMS foloseste o aplicatie de tip web2sms si aduce o imbunatatire considerabila a timpului in care un client al bancii isi poate obtine sau regenera codul PIN.
Codul PIN este generat in mod aleatoriu de sistemul informatic si poate fi schimbat de catre utilizator la oricare dintre bancomatele RIB.
In momentul primirii cardului (nou, reinnoit, preschimbat) sau la solicitarea scrisa a clientului de a schimba codul PIN, RIB va expedia prin SMS codul PIN in aproximativ trei secunde.
SMS-ul va fi expediat la numarul de telefon declarat de catre posesorul cardului, pe cererea de emitere card.
Potrivit bancii, RIB este institutia bancara care a emis primul card de credit din Romania, in noiembrie 1999, si prima care a introdus plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare.
RIB activeaza pe piata din Romania din anul 1998. Banca opereaza prin 34 de unitati bancare, aflate in Bucuresti si in tara.