Editorial Dragos Popescu: Din joben
linkedininterviudragos popescudiagma
Sunt o celebritate. Mai deunazi am fost abordat de un nene la costum in holul unui hotel intr-o pauza de curs. Mi-a zis: "Va cunosc! M-am luat de dumneavoastra intr-o discutie pe LinkedIn, da sa stiti ca mi-a placut cum i-ati zis-o lu' aia.
A, sau nu erati dumneavoastra, era ala cu barba. Dumneavoastra sunteti cu blogu' cu tips & tricks. Va citesc si va respect! Sunt si io aici la un interviu, tre' sa intru. Ziceti-mi si mie o vorba tare, s-o bag la impresie artistica sa cada pe spate!"
Magulit ca, desi retrogradat de facto ca si celebritate de rang II, am fost confundat cu barbosul cel zicacios de pe LinkedIn, m-am vazut provocat sa ies onorabil din situatie. Am incercat s-o fac didactic, explicandu-i ca nu exista reteta universala, ca-i recomand sa fie natural si sa se adapteze la interlocutor si la context. N-a mers. Si-a incruntat progresiv sprancenele si, tocmai cand pronuntam prima silaba din "context", a rabufnit: "Nu se poate! Nu puteti sa ma lasati asa! Trebuie sa stiti dumneavoastra o fraza, o intrebare, o smecherie, ceva, pe care sa le-o zic la interviu ca sa-i conving!"
Dezarmat de habotnicia omului si presat totodata de sfarsitul pauzei de curs l-am indemnat in graba sa-si intrebe intervievatorul "Unde ma vedeti peste cinci ani". "Tare! O sa i-o zic! Multam!" s-a descruntat el instantaneu si m-a lasat sa... continuare
aici
Dragos Popescu este consultant in management, fondatorul companiei
Diagma