15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate
15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate
de Alexandra Stanescu la 04 Iul. 2018
Urmareste-ne pe Google News
servicii romaniaservicii calitateluxpreturi serviciiup your service

Un roman din patru ar plati cu 10% in plus in interactiunea cu o companie pentru o experienta si o calitate a serviciilor exceptionale, iar 15,9% ar plati chiar cu 20% mai mult, arata un studiu realizat de UP! Your Service, liderul global in construirea unei culturi superioare a serviciilor.

71% sustin ca rapiditatea si eficienta interactiunii cu o companie sunt principalele aspecte care le-ar face experienta mai buna si pentru care ar fi dispusi sa plateasca in plus, urmate de angajatii mai pregatiti si mai atenti la nevoile clientilor (52%).


Citeste si: 95 de magazine online participa in Competitia GPeC 2018

Desi clientii pun foarte mare pret pe rapiditate, cea mai mare parte a lor prefera in continuare interactiunea umana in relatia cu companiile, 62% dintre respondenti declarand ca vor sa relationeze mai mult cu reprezentanti ai acestora.
 
Pentru 75%, interactiunea directa cu un reprezentant al companiei, telefonic sau online, pe site sau prin e-mail, ramane principalul canal de comunicare cu companiile de la care achizitioneaza produse sau servicii. 
 
In acelasi timp, 37% prefera interactiunea prin social media, aplicatii de mesagerie instant sau aplicatii smartphone si numai un roman din zece declara ca doreste sa interactioneze cu o companie telefonic, prin intermediul unui sistem automatizat. 
 
Astfel, 8 din 10 respondenti sunt de parere ca, in ultimul timp, organizatiile pierd tot mai mult legatura cu elementul uman in relatia cu clientii.


Citeste si: H&M anunta reduceri masive la haine, din cauza stocurilor ramase nevandute
 
"Indiferent daca interactiunea ar fi umana sau automatizata, pentru ca o companie sa aiba servicii exceptionale, pentru care clientii sa plateasca mai mult, ar trebui sa tina cont, in primul rand, de urmatoarele elemente pe care clientii le considera ca fiind foarte importante pentru ei: sa manifeste grija fata de client, sa raspunda rapid la intrebari si reclamatii, sa manifeste onestitate si  responsabilitate atunci cand apar probleme, sa fie la indemana si usor de accesat", a declarat Elena Calin, CEO UP! Your Service Romania.

O experienta sub asteptari determina insa clientii sa renunte la serviciile unei companii. Aproape 40% spun ca iau in calcul schimbarea furnizorului imediat dupa prima experienta negativa, in timp ce jumatate dintre respondenti sunt mai ingaduitori, spunand ca renunta la produsele si serviciile unei companii dupa doua-trei situatii in care experienta a fost nefavorabila.
 
Industriile unde clientii spun ca au cel mai adesea experiente sub asteptari sunt transport, educatie, constructii si retail. La polul opus, domeniile comert online, telecomunicatii si servicii financiare sunt cele care ofera, in ansamblu, o calitate a serviciilor mai buna.


Citeste si: Care este principala cauza a intrarii unei companii in insolventa?
 
Studiul UP! Your Service Romania a fost desfasurat intre lunile martie - aprilie 2018 pe un esantion de 1.923 de respondenti din toata tara.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?
Economie

Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?

today30 Iun. 2025
Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale
Companii

Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale

today30 Iun. 2025
Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”
Social

Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”

today30 Iun. 2025
Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!
Companii

Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x