15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate
15,9% dintre romani ar plati cu 20% mai mult pentru servicii de calitate
de Alexandra Stanescu la 04 Iul. 2018
servicii romaniaservicii calitateluxpreturi serviciiup your service

Un roman din patru ar plati cu 10% in plus in interactiunea cu o companie pentru o experienta si o calitate a serviciilor exceptionale, iar 15,9% ar plati chiar cu 20% mai mult, arata un studiu realizat de UP! Your Service, liderul global in construirea unei culturi superioare a serviciilor.

71% sustin ca rapiditatea si eficienta interactiunii cu o companie sunt principalele aspecte care le-ar face experienta mai buna si pentru care ar fi dispusi sa plateasca in plus, urmate de angajatii mai pregatiti si mai atenti la nevoile clientilor (52%).


Citeste si: 95 de magazine online participa in Competitia GPeC 2018

Desi clientii pun foarte mare pret pe rapiditate, cea mai mare parte a lor prefera in continuare interactiunea umana in relatia cu companiile, 62% dintre respondenti declarand ca vor sa relationeze mai mult cu reprezentanti ai acestora.
 
Pentru 75%, interactiunea directa cu un reprezentant al companiei, telefonic sau online, pe site sau prin e-mail, ramane principalul canal de comunicare cu companiile de la care achizitioneaza produse sau servicii. 
 
In acelasi timp, 37% prefera interactiunea prin social media, aplicatii de mesagerie instant sau aplicatii smartphone si numai un roman din zece declara ca doreste sa interactioneze cu o companie telefonic, prin intermediul unui sistem automatizat. 
 
Astfel, 8 din 10 respondenti sunt de parere ca, in ultimul timp, organizatiile pierd tot mai mult legatura cu elementul uman in relatia cu clientii.


Citeste si: H&M anunta reduceri masive la haine, din cauza stocurilor ramase nevandute
 
"Indiferent daca interactiunea ar fi umana sau automatizata, pentru ca o companie sa aiba servicii exceptionale, pentru care clientii sa plateasca mai mult, ar trebui sa tina cont, in primul rand, de urmatoarele elemente pe care clientii le considera ca fiind foarte importante pentru ei: sa manifeste grija fata de client, sa raspunda rapid la intrebari si reclamatii, sa manifeste onestitate si  responsabilitate atunci cand apar probleme, sa fie la indemana si usor de accesat", a declarat Elena Calin, CEO UP! Your Service Romania.

O experienta sub asteptari determina insa clientii sa renunte la serviciile unei companii. Aproape 40% spun ca iau in calcul schimbarea furnizorului imediat dupa prima experienta negativa, in timp ce jumatate dintre respondenti sunt mai ingaduitori, spunand ca renunta la produsele si serviciile unei companii dupa doua-trei situatii in care experienta a fost nefavorabila.
 
Industriile unde clientii spun ca au cel mai adesea experiente sub asteptari sunt transport, educatie, constructii si retail. La polul opus, domeniile comert online, telecomunicatii si servicii financiare sunt cele care ofera, in ansamblu, o calitate a serviciilor mai buna.


Citeste si: Care este principala cauza a intrarii unei companii in insolventa?
 
Studiul UP! Your Service Romania a fost desfasurat intre lunile martie - aprilie 2018 pe un esantion de 1.923 de respondenti din toata tara.
Senior Editor Manager.ro
Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Numeroase firme din Romania, cu un picior in groapa. Falimentul e dupa usa, spun analistii
Companii

Numeroase firme din Romania, cu un picior in groapa. Falimentul e dupa usa, spun analistii

Conditiile economice deteriorate genereaza dificultati majore pentru mediul de afaceri autohton, iar situatia s-ar putea inrautati, pe masura ce sprijinul guvernamental va fi retras. Creste riscul...
today23 Mai. 2022
Greseala pe care o fac romanii cu electrocasnicele lor: de asta se strica repede si ajung la reparat
Casa si gradina

Greseala pe care o fac romanii cu electrocasnicele lor: de asta se strica repede si ajung la reparat

Cum ar arata viata noastra fara toate electrocasnicele pe care le avem in casa si pe care le folosim uzual?! Cu siguranta nu ar mai fi atat de simpla, nu-i asa?! Atunci, de ce pare ca nu...
today22 Mai. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Voucherele saraciei se lasa asteptate: cand le vor primi romanii, de fapt, si ce vor cumpara de ele
Economie

Voucherele saraciei se lasa asteptate: cand le vor primi romanii, de fapt, si ce vor cumpara de ele

today22 Mai. 2022
OMS: daca vine din nou o pandemie, ne gaseste la fel. Nu s-a imbunatatit nimic
Sanatate

OMS: daca vine din nou o pandemie, ne gaseste la fel. Nu s-a imbunatatit nimic

today22 Mai. 2022
Mai e meseria bratara de aur? Ce bani duce acasa un meserias, luna de luna. Salariu in mana de peste 1.000 de euro pentru un ELECTRICIAN
Companii

Mai e meseria bratara de aur? Ce bani duce acasa un meserias, luna de luna. Salariu in mana de peste 1.000 de euro pentru un ELECTRICIAN

today22 Mai. 2022
Variola maimutei: ce este, care sunt simptomele si cum se poate lua aceasta boala. Intrebari si raspunsuri
Sanatate

Variola maimutei: ce este, care sunt simptomele si cum se poate lua aceasta boala. Intrebari si raspunsuri

today22 Mai. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x