Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business
Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business
de Redactia Manager la 01 Iul. 2020
Urmareste-ne pe Google News
publicitatereclamevanzaripromovare

Retelele sociale si publicitatea outdoor atrag in mod diferit audienta. Una este bine inradacinata in lumea fizica, in timp ce alta este ideala pentru potentialii clienti care nu sunt fani ai activitatilor in aer liber. Cu toate acestea, in ciuda polaritatii lor, cele doua forme de publicitate lucreaza bine impreuna.

Un studiu din 2018 a aratat ca oamenii de afaceri care au alocat 15% sau mai mult din buget pentru publicitate outdoor au fost mult mai prezenti si in social media, spre deosebire de brandurile care au eliminat total publicitatea outdoor.

 

Vara este sezonul activarii publicitatii outdoor si majoritatea brandurilor se supun acestei reguli nescrise. Zilele si noptile calduroase ii atrag pe oameni afara, iar cei care aleg Digital Out of Home (DOOH) pentru a-si promova afacerea vor vedea rezultatele rapid. Dynamic DOOH ofera continut digital relevant pentru brand, pentru locul, timpul si mediul in care este plasat, precum si pentru consumator.

 

DOOH este singura metoda eficienta de a atrage potentiali clienti din mers. Toate gadget-urile moderne sunt apreciate si folosite datorita continutului online disponibil oricand. Aceasta functie este insa si motivul pentru care sansele ca un potential client sa vada publicitatea la momentul potrivit sunt mici. 

 

Compania de masurare a audientelor online Nielsen a realizat un studiu care a aratat ca 23% dintre oameni au cautat informatii online dupa ce au vazut o reclama pe un panou publicitar si 16% dintre ei au accesat site-ul publicitarului. Potrivit aceleiasi cercetari, oamenii observa publicitatea outdoor mai mult decat in alte medii.

Primele incercari de a face publicitate outdoor

Publicitatea moderna outdoor a aparut in anii 1800, in special in Statele Unite ale Americii, cand comerciantii locali au inceput sa foloseasca semne pentru a atrage trecatorii. A castigat popularitate odata cu folosirea pe scara larga a automobilelor. Au aparut astfel panouri publicitare, indicatoare pentru magazine si afise amplasate pe sosele. Pentru o buna perioada de timp, publicitatea outdoor a fost singura forma de publicitate utilizata pe scara larga. 

 

In prezent, publicitatea outdoor a devenit o strategie de marketing globala, reclamele fiind prezentate in diferite forme si dimensiuni. De pe strazile cele mai inguste pana pe cele mai mari artere rutiere, reclamele pot fi vazute in orice colt al lumii.

Beneficiile publicitatii outdoor asupra unui business 

In ciuda avansului tehnologic, publicitatea outdoor ramane o metoda de marketing eficienta. Indiferent daca este vorba despre o afacere la inceput de drum sau un business mare, rezultatele publicitatii outdoor se vor vedea destul de repede.

Ajuta la construirea unui brand

Publicitatea outdoor ajuta clientii sa devina familiari cu brandul. Expunerea repetata la un mesaj face ca acesta sa ramana in mintea clientilor, care ajung apoi sa recunoasca brandul mai rapid. Publicitatea outdoor a devenit un instrument de marketing eficient datorita permanentei sale. Publicul are foarte putin control in privinta lucrurilor pe care le vede in afara locuintei. Spre deosebire de anunturile din ziare care pot fi trecute cu vedere sau reclamele din mediul online care pot fi inchise cu un singur click, publicitatea outdoor nu poate fi usor de evitat. Oamenii vor vedea intotdeauna reclamele care apar in campul lor vizual.
 

Publicitatea outdoor poate transmite mesaje unei audiente specifice

Prin publicitatea outdoor, mesajul poate fi adaptat in functie de locatia potentialilor clienti. Prin crearea unui mesaj care reflecta nevoile si gusturile unor oameni dintr-o anumita zona, reclama poate fi mai bine perceputa de publicul tinta. De exemplu, reclamele pot fi mai colorate si mai amuzante pe plaja si in locurile de divertisment, in vreme ce publicitatea dintr-un cartier cu multe companii poate fi mai formala.
 

Publicitatea outdoor poate stimula vanzarile

Cei care vad de multe ori o reclama sunt mai dispusi sa cumpere produsul respectiv. De asemenea, publicitatea outdoor poate atrage clienti noi, curiosi sa afle mai multe informatii despre produsul din reclama. De asemenea, ea le reaminteste clientilor fideli ca produsul se afla inca pe piata. Pentru ambele categorii de public, acest tip de publicitate reprezinta o invitatie continua de a cumpara un produs.

 

In functie de plasarea reclamei si de tehnica utilizata, publicitatea outdoor este o buna modalitate de a promova un business pe termen lung.

Ultimele NOUTATI

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?
Economie

Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?

today30 Iun. 2025
Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale
Companii

Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale

today30 Iun. 2025
Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”
Social

Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”

today30 Iun. 2025
Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!
Companii

Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x