Un studiu din 2018 a aratat ca oamenii de afaceri care au alocat 15% sau mai mult din buget pentru publicitate outdoor au fost mult mai prezenti si in social media, spre deosebire de brandurile care au eliminat total publicitatea outdoor.
Vara este sezonul activarii publicitatii outdoor si majoritatea brandurilor se supun acestei reguli nescrise. Zilele si noptile calduroase ii atrag pe oameni afara, iar cei care aleg Digital Out of Home (DOOH) pentru a-si promova afacerea vor vedea rezultatele rapid. Dynamic DOOH ofera continut digital relevant pentru brand, pentru locul, timpul si mediul in care este plasat, precum si pentru consumator.
DOOH este singura metoda eficienta de a atrage potentiali clienti din mers. Toate gadget-urile moderne sunt apreciate si folosite datorita continutului online disponibil oricand. Aceasta functie este insa si motivul pentru care sansele ca un potential client sa vada publicitatea la momentul potrivit sunt mici.
Compania de masurare a audientelor online Nielsen a realizat un studiu care a aratat ca 23% dintre oameni au cautat informatii online dupa ce au vazut o reclama pe un panou publicitar si 16% dintre ei au accesat site-ul publicitarului. Potrivit aceleiasi cercetari, oamenii observa publicitatea outdoor mai mult decat in alte medii.
Publicitatea moderna outdoor a aparut in anii 1800, in special in Statele Unite ale Americii, cand comerciantii locali au inceput sa foloseasca semne pentru a atrage trecatorii. A castigat popularitate odata cu folosirea pe scara larga a automobilelor. Au aparut astfel panouri publicitare, indicatoare pentru magazine si afise amplasate pe sosele. Pentru o buna perioada de timp, publicitatea outdoor a fost singura forma de publicitate utilizata pe scara larga.
In prezent, publicitatea outdoor a devenit o strategie de marketing globala, reclamele fiind prezentate in diferite forme si dimensiuni. De pe strazile cele mai inguste pana pe cele mai mari artere rutiere, reclamele pot fi vazute in orice colt al lumii.
In ciuda avansului tehnologic, publicitatea outdoor ramane o metoda de marketing eficienta. Indiferent daca este vorba despre o afacere la inceput de drum sau un business mare, rezultatele publicitatii outdoor se vor vedea destul de repede.
Publicitatea outdoor ajuta clientii sa devina familiari cu brandul. Expunerea repetata la un mesaj face ca acesta sa ramana in mintea clientilor, care ajung apoi sa recunoasca brandul mai rapid. Publicitatea outdoor a devenit un instrument de marketing eficient datorita permanentei sale. Publicul are foarte putin control in privinta lucrurilor pe care le vede in afara locuintei. Spre deosebire de anunturile din ziare care pot fi trecute cu vedere sau reclamele din mediul online care pot fi inchise cu un singur click, publicitatea outdoor nu poate fi usor de evitat. Oamenii vor vedea intotdeauna reclamele care apar in campul lor vizual.
Publicitatea outdoor poate transmite mesaje unei audiente specifice
Prin publicitatea outdoor, mesajul poate fi adaptat in functie de locatia potentialilor clienti. Prin crearea unui mesaj care reflecta nevoile si gusturile unor oameni dintr-o anumita zona, reclama poate fi mai bine perceputa de publicul tinta. De exemplu, reclamele pot fi mai colorate si mai amuzante pe plaja si in locurile de divertisment, in vreme ce publicitatea dintr-un cartier cu multe companii poate fi mai formala.
Publicitatea outdoor poate stimula vanzarile
Cei care vad de multe ori o reclama sunt mai dispusi sa cumpere produsul respectiv. De asemenea, publicitatea outdoor poate atrage clienti noi, curiosi sa afle mai multe informatii despre produsul din reclama. De asemenea, ea le reaminteste clientilor fideli ca produsul se afla inca pe piata. Pentru ambele categorii de public, acest tip de publicitate reprezinta o invitatie continua de a cumpara un produs.
In functie de plasarea reclamei si de tehnica utilizata, publicitatea outdoor este o buna modalitate de a promova un business pe termen lung.
Ultimele NOUTATI
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
ANAF incepe sa dea amenzi de 8.000 - 10.000 lei din octombrie 2024: pe lista neagra sunt comerciantii, ce urmareste Fiscul
Sfaturi de econonomisire pentru romanii cu salarii si pensii mici: cum sa-ti gestionezi corect bugetul lunar
Raben Romania lanseaza o noua ruta de transport intre Timisoara si Viena
FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata
Te-ar putea interesa si