Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business


Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business
de Manager.ro la 01 Iul. 2020
Cum sa iti promovezi afacerea: beneficiile publicitatii outdoor pentru succesul unui business
Tags: publicitatereclamevanzaripromovare

Retelele sociale si publicitatea outdoor atrag in mod diferit audienta. Una este bine inradacinata in lumea fizica, in timp ce alta este ideala pentru potentialii clienti care nu sunt fani ai activitatilor in aer liber. Cu toate acestea, in ciuda polaritatii lor, cele doua forme de publicitate lucreaza bine impreuna.

Un studiu din 2018 a aratat ca oamenii de afaceri care au alocat 15% sau mai mult din buget pentru publicitate outdoor au fost mult mai prezenti si in social media, spre deosebire de brandurile care au eliminat total publicitatea outdoor.

 

Vara este sezonul activarii publicitatii outdoor si majoritatea brandurilor se supun acestei reguli nescrise. Zilele si noptile calduroase ii atrag pe oameni afara, iar cei care aleg Digital Out of Home (DOOH) pentru a-si promova afacerea vor vedea rezultatele rapid. Dynamic DOOH ofera continut digital relevant pentru brand, pentru locul, timpul si mediul in care este plasat, precum si pentru consumator.

 

DOOH este singura metoda eficienta de a atrage potentiali clienti din mers. Toate gadget-urile moderne sunt apreciate si folosite datorita continutului online disponibil oricand. Aceasta functie este insa si motivul pentru care sansele ca un potential client sa vada publicitatea la momentul potrivit sunt mici. 

 

Compania de masurare a audientelor online Nielsen a realizat un studiu care a aratat ca 23% dintre oameni au cautat informatii online dupa ce au vazut o reclama pe un panou publicitar si 16% dintre ei au accesat site-ul publicitarului. Potrivit aceleiasi cercetari, oamenii observa publicitatea outdoor mai mult decat in alte medii.

Primele incercari de a face publicitate outdoor

Publicitatea moderna outdoor a aparut in anii 1800, in special in Statele Unite ale Americii, cand comerciantii locali au inceput sa foloseasca semne pentru a atrage trecatorii. A castigat popularitate odata cu folosirea pe scara larga a automobilelor. Au aparut astfel panouri publicitare, indicatoare pentru magazine si afise amplasate pe sosele. Pentru o buna perioada de timp, publicitatea outdoor a fost singura forma de publicitate utilizata pe scara larga. 

 

In prezent, publicitatea outdoor a devenit o strategie de marketing globala, reclamele fiind prezentate in diferite forme si dimensiuni. De pe strazile cele mai inguste pana pe cele mai mari artere rutiere, reclamele pot fi vazute in orice colt al lumii.

Beneficiile publicitatii outdoor asupra unui business 

In ciuda avansului tehnologic, publicitatea outdoor ramane o metoda de marketing eficienta. Indiferent daca este vorba despre o afacere la inceput de drum sau un business mare, rezultatele publicitatii outdoor se vor vedea destul de repede.

Ajuta la construirea unui brand

Publicitatea outdoor ajuta clientii sa devina familiari cu brandul. Expunerea repetata la un mesaj face ca acesta sa ramana in mintea clientilor, care ajung apoi sa recunoasca brandul mai rapid. Publicitatea outdoor a devenit un instrument de marketing eficient datorita permanentei sale. Publicul are foarte putin control in privinta lucrurilor pe care le vede in afara locuintei. Spre deosebire de anunturile din ziare care pot fi trecute cu vedere sau reclamele din mediul online care pot fi inchise cu un singur click, publicitatea outdoor nu poate fi usor de evitat. Oamenii vor vedea intotdeauna reclamele care apar in campul lor vizual.
 

Publicitatea outdoor poate transmite mesaje unei audiente specifice

Prin publicitatea outdoor, mesajul poate fi adaptat in functie de locatia potentialilor clienti. Prin crearea unui mesaj care reflecta nevoile si gusturile unor oameni dintr-o anumita zona, reclama poate fi mai bine perceputa de publicul tinta. De exemplu, reclamele pot fi mai colorate si mai amuzante pe plaja si in locurile de divertisment, in vreme ce publicitatea dintr-un cartier cu multe companii poate fi mai formala.
 

Publicitatea outdoor poate stimula vanzarile

Cei care vad de multe ori o reclama sunt mai dispusi sa cumpere produsul respectiv. De asemenea, publicitatea outdoor poate atrage clienti noi, curiosi sa afle mai multe informatii despre produsul din reclama. De asemenea, ea le reaminteste clientilor fideli ca produsul se afla inca pe piata. Pentru ambele categorii de public, acest tip de publicitate reprezinta o invitatie continua de a cumpara un produs.

 

In functie de plasarea reclamei si de tehnica utilizata, publicitatea outdoor este o buna modalitate de a promova un business pe termen lung.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Guvernul adopta astazi o OUG pentru rectificarea bugetara. Cum se impart banii

Guvernul adopta astazi o OUG pentru rectificarea bugetara. Cum se impart banii
Guvernul va adopta astazi o Ordonanda de Urgenta privind rectificarea bugetara. Florin Citu a anuntat ieri ca aceasta OUG ''modifică ce este nevoie pentru a pune în aplicare această rectificare bugetară''. Rectificarea bugetara va veni in sprijinul fondurilor unor...

today14 Aug. 2020

Companiile de stat nu mai pot vinde actiuni timp de doi ani. Guvernul nu e de acord: Poate scadea increderea...

Companiile de stat nu mai pot vinde actiuni timp de doi ani. Guvernul nu e de acord: Poate scadea increderea investitorilor in economie
Pentru protejarea intereselor nationale in economie, presedintele Klaus Iohannis a promulgat, joi, legea care prevede interzicerea pentru o perioada de doi ani, instrainarea participatiilor statului la companiile si societatile nationale, la banci, precum si la orice alta societate la care...

today14 Aug. 2020

Dictatura sanatatii sau ce alte realitati mai pot nega romanii care nu cred ca exista Covid-19

Dictatura sanatatii sau ce alte realitati mai pot nega romanii care nu cred ca exista Covid-19
Intr-un interviu acordat hotnews.ro, Virgil Musta, unul dintre medicii facuti celebri de succesul obtinut in tratarea bolnavilor de Covid 19, a povestit ca a avut pacienti care nu credeau in existenta noului coronavirus inainte de a se imbolnavi si nici macar dupa ce s-au vindecat. In ton cu masura...

today14 Aug. 2020

S-a adoptat proiectul: 1.000 de euro de la stat pentru cei care doneaza plasma

S-a adoptat proiectul: 1.000 de euro de la stat pentru cei care doneaza plasma
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a adoptat in sedinta de joi proiectul de lege care prevede ca pacientii bucuresteni ce s-au vindecat de coronavirus si doneaza plasma sa fie recompensati cu cate 1.000 de euro. Proiectul a fost adoptat cu 33 de voturi ''pentru” , cinci...

today13 Aug. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Dictatura sanatatii sau ce alte realitati mai pot nega romanii care nu cred ca exista Covid-19

Intr-un interviu acordat hotnews.ro, Virgil Musta, unul dintre medicii facuti celebri de succesul obtinut in tratarea bolnavilor de Covid 19, a povestit ca a avut pacienti care nu credeau in existenta noului coronavirus inainte de a se imbolnavi si nici macar dupa ce s-au vindecat. In ton cu masura cea mai simpla de a ne proteja de SARS-CoV-2, Musta, sef de sectie la Spitalul de Boli Infectioase Victor Babes din Timisoara, a declarat ca aceasta mentalitate l-a lasat… masca. Citeste si: INSP: Pe 8 septembrie am putea avea toate locurile ocupate la ATI si peste 2.800 de cazuri de infectie PE ZI "Pe vremuri", pe...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Gramul de pericol din kilogramele de aur

Asa cum "academia" Facebook produce medici infectionisti si epidemiologi pe banda rulanta, precum si experti in Covid 19, la fel scoate si economisti si finantisti. Acum, se pare ca toata lumea se pricepe la investitii, mai ales la cele in aur. Desigur, cand Nouriel Roubini considera o idee buna protejarea banilor prin plasarea lor in aur, esti tentat sa crezi ca metalul galben este infailibil in lupta cu orice criza si cu virusul inflatiei care mananca din valoarea monedelor si a bancnotelor. Citeste si: Statul continua sa se indatoreze de la cetatenii sai. Programul TEZAUR merge inainte si in luna august Actiuni, case,...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016